Conversion @ 8.5 milioane euro

Bugetele de publicitate online gestionate de catre Conversion in 2014 au depasit 8,5 milioane de euro, iar printre clientii companiei se numara eMAG, OLX, Oriflame, Flanco, Volksbank si Banca Transilvania.

Cu 8.5 mil euro/an se califica de departe ca agentia cu cele mai mari bugete pe online. Cati din ei sunt de la eMag? Cat se duce la Google/Facebook? :)
De aici.

Un comentariu
  1. Gabriel spune:

    80% se duce in Google Adwords, acolo e bataia. Insa, doar 8,5 mil. Euro/an pentru cei mai importanti clienti ai Google? Daca scadem afilierea, Facebook & altele, putem spune ca Google moare de foame in Romania. O fi adevarat ce spune nenea asta, eu ma indoiesc. Numai emag are sute de campanii pe diferite grupui de cuvinte cheie, mai ales cuvinte cheie foarte generale si foarte concurentiale, ar trebui ca bugetul de publicitate sa fie mai mare.

Lasa un comentariu