36.6 miliarde USD

Vesti bune din SUA, volumul publicitatii online a crescut la 36.6 miliarde USD, cu 15.2% mai mult decat in 2011, adica aproape 5 miliarde USD. Vestea mai putin buna e ca jumatate din acesti bani s-au dus la Google. Vestea buna e ca search-ul a scazut, vestea mai putin buna e ca a scazut de la 47% la 46%. Vestea buna, pentru noi, publisherii, e ca display-ul + display related a crescut la 12 miliarde USD, +9% fata de 2011 (11.1 miliarde USD). Vestea buna, pentru Dragos Novac, este ca mobilul a crescut cu 111%, la 3.4 miliarde USD. Vestea mai putin buna e ca la noi e inca la stadiul de speranta iar monetizarea prin publicitate a mobilului e departe.

Si tot la vesti bune sa notam cresterea, cu 1 procent, a ponderii vanzarii la CPM, 32% vs 31%. Performance-ul a crescut de la 65% la 66%.

Dar graficul care mi-a placut cel mai mult e acesta:

Si pentru posteritate, ca arata bine, evolutia volumelor 2003-2012:

Lasa un comentariu