„Facebook, what are we getting for our dollars?”

„The question with Facebook and many of the social media sites is, ‘What are we getting for our dollars?'” said Michael Sprague, vice president of marketing at Kia Motors Corp.’s North American division.

Dintr-un articol excelent in WSJ, The Big Doubt Over Facebook, din care mai citez doar ca pentru a justifica o evaluare de $100 miliarde Facebook trebuie sa-si creasca veniturile anual cu 41% timp de 5 ani.

Concluzia?

„The area is a very sexy area, and clients have gone in almost willy-nilly, because it’s fashionable to do so. But now that such ad spending has ramped up, he said finance departments „are increasingly starting to look at the value of those investments.” Martin Sorell, WPP

Un comentariu
  1. Florin O. spune:

    Mda, au inceput sa apara si comentarii rationale la treaba asta. Nu cu foarte mult timp in urma, la zf mobilio, am vazut ca nu stiu ce berbec declara ca valoarea o sa ajunga la 1 trilion de dolari. Capete de pluta, cifre goale.

    Si ca sa fie treaba si mai imposibila decat pare ar trebui sa se gandeasca cei care investesc in treaba asta ca valoarea Berkshire este 200 miliarde. Si Buffett spune ca la valoarea asta e greu sa mai ai crestere anuala din doua cifre. Care Buffett si-a castigat renumele de cel mai bun investitor in zeci de ani de construit cu cap si cumparat afaceri din toate domeniile. Nu in bule de 5 ani care se sparg cu falimente celebre care ajung sa fie predate la Stan’d’ford.

    La 100 mld cu 41% Facebook are depasi 200mld in 2 ani. Chiar si cu 30% ar depasi in 3 ani. Dar deja au avut o scadere in trimestrul trecut parca. La incasari sau profit. Deci deja au inceput sa scartaie.

Lasa un comentariu