IPO Yelp
sâmbătă, martie 3rd, 2012– IPO la 12-14 USD/actiunea ceea ce inseamna o evaluare la 900 milioane USD (remember, au refuzat oferta Google de 500 milioane USD de la finele lui 2009)
– Dupa prima zi de tranzactionare actiunile au ajuns la aproape 25 USD (24.58 mai exact), adica dublu
– Businessul nu a avut niciodata profit pana acum, iar pierderea pe 2011 aproape s-a dublat fata de 2010. Comparativ cu 2009 pierderea e de 7 ori mai mare
– Asa arata rezultatul financiar pe ultimii 3 ani
– Au 66 milioane vizitatori/luna si si-au dublat veniturile de la an la an dar acelasi lucru s-a intamplat si cu cheltuielile
This entry was posted on sâmbătă, martie 3rd, 2012 at 07:43 and is filed under business, Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
In acelasi timp e un produs foarte folosit in US. Cred ca e greu de inteles utilitatea Yelp si increderea investitorilor fara a-l utiliza cotidian.
Si activeaza intr-o piata in care sunt bani si nu s-a impus niciun competitor. Iar mobile-ul e inca la inceput in ceea ce priveste optiunile de monetizare (primii 5 ani).
75% din trafic vine de la Google. oare e bine? sursa: http://techcrunch.com/2011/09/21/stoppelman-75-of-yelps-traffic-comes-from-google/