IPO Yelp

– IPO la 12-14 USD/actiunea ceea ce inseamna o evaluare la 900 milioane USD (remember, au refuzat oferta Google de 500 milioane USD de la finele lui 2009)

– Dupa prima zi de tranzactionare actiunile au ajuns la aproape 25 USD (24.58 mai exact), adica dublu

– Businessul nu a avut niciodata profit pana acum, iar pierderea pe 2011 aproape s-a dublat fata de 2010. Comparativ cu 2009 pierderea e de 7 ori mai mare

– Asa arata rezultatul financiar pe ultimii 3 ani

– Au 66 milioane vizitatori/luna si si-au dublat veniturile de la an la an dar acelasi lucru s-a intamplat si cu cheltuielile

Sursa

2 Comentarii
  1. Razvan Roman spune:

    In acelasi timp e un produs foarte folosit in US. Cred ca e greu de inteles utilitatea Yelp si increderea investitorilor fara a-l utiliza cotidian.

    Si activeaza intr-o piata in care sunt bani si nu s-a impus niciun competitor. Iar mobile-ul e inca la inceput in ceea ce priveste optiunile de monetizare (primii 5 ani).

Lasa un comentariu