Trei despre MIPO*

In ordinea cronologica:

1. Irelevanta MIPO / SATI: 8.5 milioane de euro in publicitatea online pe septembrie 2011? :-) – Refresh

2. Chinurile maturizarii industriei online din .ro [episodul „n”] – Dragos Stanca

3. Cum se vede industria online din Divizia B – Refresh

Pentru ca oricum sunt foarte aproape de a deveni „persona non grata” in „cercul MIPO” ma abtin sa comentez „dialogul” celor doi.

MIPO = Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Online, studiu realizat de BRAT/SATI

6 Comentarii
  1. Vivi spune:

    Unele lucruri nu se schimb? niciodat?, v?d c? publicitatea online din România înc? este româneasc?. :-)

  2. Costin spune:

    Rezista, sefu. Ma intorc! :-)

  3. zoso spune:

    in spania?

  4. Costin spune:

    Uuuuuu, mi-a cazut cureaua de la lovitura asta. :-)))))

  5. […] la Oct 10, 2011 Niciun comentariu Citeam zilele aceastea, cu oarecare stupefactie, comentarii pe bloguri despre Studiul de Monitorizare a Investitiilor in Publicitatea Online (MIPO) realizat de catre […]

  6. […] de euro în publicitatea online pentru luna septembrie 2011. La asta se aplic? discounturi de 70%. Detalii. Între timp, se vorbe?te despre o sc?dere în pia?a de publicitate. […]

Lasa un comentariu