Cum e cu plata continutului online

Pân? în prezent, singurele infor­ma?ii pentru care lumea este dispus? s? pl?teasc? sunt informa?iile economice. Veniturile ob?inute din ZF Exclusiv la jum?tatea anului sunt la nivelul de cinci zerouri, cu poten?ial clar de cre?tere. ?i ZF English începe s? câ?tige cititori care au nevoie de acele infor­ma?ii ?i sunt dispu?i s? pl?teasc? un pre? pe ele”

Nicoleta Nedea – Publisher divizia de business, Mediafax Group.

De aici – Modelul con?inutului online pl?tit începe s? prind? contur

7 Comentarii
  1. Florin spune:

    Si pentru informa?iile economice sunt destul de putini dispusi sa plateasca!
    Dar e loc de mai bine!

  2. Curios sa aflu cati subscriberi aveti la ZF in 8-10 luni? Sincer, eu nu vad un potential urias in viitorul apropiat pentru content platit in Romania. Si…. nu cred ca o sa ne dai cifre, desi poate ar ajuta si pe ceilalti jucatori din piata. Nu vreau sa dau cu parerea dar eu as considera un succes daca ati castiga 1-2 subscriberi pe zi, adica daca aveti azi 500 subscriberi, inseamna ca piata a reactionat bine, chiar foarte bine. Parerea mea.

  3. bogdan spune:

    Ar trebui sa experimentati mai multe price point-uri. 980euro/an e cu peste 30% mai mult decat cer WSJ sau FT. Chiar daca sunteti lideri pe piata locala cred ca puteti avea vanzari mai mari cu pachete mai mici

  4. orlando spune:

    Zoltan, destui + cred ca facem succes ca sa-l parafrazez pe cel mai cunoscut blogger dintre muzicieni si cel mai cunoscut muzician dintre bloggeri :)

    bogdan,

    experimentam, refacem, analizam, regandim, avem deja o experienta de cateva luni bune cu acest serviciu, ne pregatim pt toamna.

  5. Kantor spune:

    De acord cu continutul platit. Venituri mai mari => investitii mai mari, salarii mai mari, motivatie mai mare, competenta sporita, actionari mai fericiti. In mod normal, toate acestea concura spre cresterea calitatii si cantitatii, stiri, reportaje, anchete, analize relevante pentru un numar sporit de consumatori tot mai multumiti.
    Dar tarifele nu sunt ok. Sunt socant de mari. La fosta companie, o multinationala de notorietate in domeniu ei de activitate, se facea un screening zilnic al ZF. Exista buget de marketing (atat pe cercetare de piata cat si promovare), dar niciodata managementul n-ar fi acceptat tarifele ZF Exclusiv.
    Nu pot sa cred ca analizele si estimarile voastre au generat aceste preturi ca si nivele optime care asigura maximizarea business-ului ZF. Ceva este in neregula cu pozitionarea tarifelor.

  6. orlando spune:

    Kantor,

    pachetul de la ZF Exclusiv contine si niste servicii, publicitate si monitorizare, nu e doar continut. In curand se va putea plati doar pentru continut.

Lasa un comentariu