Intrebarea zilei

So that leaves two questions for publishers, O’Kelley says: are they comfortable with Google as their primary monetization partner? If so, Google wins.

Context: Google And Admeld: Pressure Is On Display Competitors—And Publishers

5 Comentarii
  1. Teo spune:

    De?i Google nu este clientul pe care mi-l doresc datorit? faptului c? pl?te?te pu?in, este cel mai serios client, mai ales pe vremurile astea. Este un client care mereu a pl?tit la timp ?i care nu a necesitat remindere ?i amenin??ri cu întreruperea serviciului.

  2. orlando spune:

    corect Teo, pt bloguri, siteuri mici e cea mai buna solutie in acest moment, intrebarea era pt publisherii mari care au sute de mii/milioane de unici pe zi/luna

  3. Secara spune:

    @Orlando

    Un caz ar fi atunci cand advertiserii vor alege sa targeteze doar vizitatorii din Romania, iar site-ul respectivului publisher va avea spatiu excedentar pentru traficul primit din exterior.

  4. Cred ca pana la urma va depinde de relatia intre Google si yield optimizeri, care pana in momentul de fata nu au o integrare RTB AdWords / AdSense prea peformanta: din punct de vedere al eCPM-urilor ce revin publisherului din relatia cu Google via yield optimizeri, in general acestea ies sub nivelul eCPM-urilor ce pot fi obtinute daca reclamele Google ar fi integrate direct pe site sau ca fallback in DFP.
    Altfel, in orice caz publisherii mari si foarte mari (>50MM pageviews / luna) sunt cam toti sub aripa unui yield optimizer – se merita chiar si dupa ce se deduce comisionul, unde exista vreunul (10% in cazul Rubicon, de exemplu).

  5. orlando spune:

    Otilia,

    in .ro nu cred ca foloseste cineva momentan yield optimizer

Lasa un comentariu