„Bannerul e mort”

Din ciclul „sa cada frunzele, sa vina toamna” avem un post interesant pe blogul oficial Google, „Online publishers: growing the display advertising pie„, lectura placuta, mie mi-a placut in special punctul 5, Everything is going to be “display” . Display-ul nu e mort, doar se reinventeaza.

6 Comentarii
  1. Aurica spune:

    Google are deja banii celor care cred in search si vrea sa ii ia si pe ai vostri, sustinatorii display-ului :) Asa ca ma astept la multe materiale pro-display de la ei.
    Din ce vad, prin acel articol vor sa atraga publisherii asa ca au incercat sa ii unga pe suflet. Tot de acolo: „We have years of experience in doing this with search and text ads; we’re now bringing that experience to the world of display.”
    La ei se face mult search si au zis ca e cazul sa se vorbeasca si de display. La noi e exact invers. E cazul sa invatam si altceva in afara de banner (asta apropo si de acel punct 5). Deci au dreptate si cei care sustin display-ul, si cei care sustin ca „bannerul e mort” (afirmatie dusa la extrem, desigur).

  2. Vadim spune:

    Am acum pe site o campanie cu un banner nu foarte bine plasat de la o companie germana care vinde usi pe un segment premium de finisaje dar si preturi. :) Se plangeau ca nu prea mai au vanzari. Le-am pus bannerul de sapte zile si pe langa ca si-au dublat traficul pe site (aveau 40-50 acum au 80-100 pe zi de vizitatori unici) au inceput sa le sune si telefoanele mai ca in vremurile bune.

    Bannerele functioneaza foarte bine. Nu trebuie tradus totul in clickuri. Comunicarea prin banner este foarte buna, oamenii se uita cand citesc stiri, dau click, vad logoul sau mesajul clientului etc. Putini au adblokere, restul vad, nu e ca la tv unde instant schimbi canalul cand intra reclamele.

  3. gigi spune:

    dupa titlu ma asteptam la un ” .., traiasca *ceva* ” :)

  4. orlando spune:

    da, traiasca bannerul, desi am ambalat-o mai frumos :)

  5. Maria spune:

    cata ipocrizie!
    toti care avem habar de online accesam non stop gmail sau facebook.
    vadime, banerul ala al tau daca statea pe facebook, marea de 1000 de ori traficul clientului pe care micii publisheri il pupa in fund.

  6. Florin spune:

    Cred ca Online-ul a inceput incercand sa copieze offline-ul si TV-ul. S-a mers pe ideea ca generatiile actuale sunt invatate cu display-ul pentru ca au citit prea multe reviste si au trait sub influenta majora a TV-ului.

    Traiesc cu convingerea ca generatiile tinere si cele ce urmeaza i reactioneaza la alti stimuli. Baiatul meu de 10 ani deja gandeste si navigheaza altfel pe net. Il observ si ma surprinde. Cu toate acestea display-ul online o sa aiba viata lunga… De ce cred asta?

    1. Pentru ca marketingul este facut tot de generatiile vechi. Este ca in muzica: DJ-ii de la radio sunt cu totii sariti de 30 de ani. Cati DJ dau la radio muzica gen Glitch hop, wonky music, Gangsta rap, Emo sau ce mai asculta pustanii in ziua de azi…

    2. Pentru ca sunt multe interese in piata de advertising

Lasa un comentariu