Doua despre „frunzulita”

Cred ca cel mai rau lucru acum este sa judecam orbiti de pasiuni politice si de ego-uri. Ministerul Turismului trebuie sa se profesionalizeze si sa isi asume responsabilitatea viitorului turismului romanesc. Cei 73 de milioane de euro destinati campaniei de promovare pentru anii urmatori pot fi investiti cu profit pentru tara sau doar cheltuiti fara rost. Pozitionarea nu inseamna diferentiere de dragul diferentierii, ci acea diferentiere sustenabila si relevanta, capabila sa sustina cresterea unei afaceri — in cazul de fata turismul romanesc. Nu este o tragedie ca un client (aviz celor de la Ministerul Turismului) sa se intoarca la consultant si sa-i ceara sa livreze si alte rute de diferentiere. Este o tragedie insa sa mearga mai departe cu nesabuinta, mai ales cand vorbim de sume foarte mari de bani publici. Trebuie sa incetam galceava nationala si sa facem ceea ce este mai bine pentru noi, romanii, si nu pentru o firma de aiurea sau pentru un politician.

Aneta Bogdan, Chartered Marketer, Managing Partner Brandient – Punctul de vedere Brandient despre brandul de turism al Romaniei

Problema cu frunzuli?a verde este grav? ?i ridicol?, f?r? îndoial?, dar televiziunile au dat-o în isterie ?i derizoriu. România nu a platit 890.000 de Euro pe frunzuli?a aia, ci pe o gândire. Logo-ul ?i sloganul sunt doar vârful vizibil al iceberg-ului de brand. Partea cea mai interesant?, de?i mai pu?in spectaculoas?, e gândirea din amonte ?i strategia din avalul identit??ii vizuale. Adic? „docomentul”.

Bradut Florescu – Welcome to Mr. Marco Polo

Un comentariu
  1. Corect, de profesionalism avem nevoie in turism, nu de „taiat frunze” : http://allapartments.ro/articole/destul-cu-taiatul-frunzelor/

Lasa un comentariu