declaratia inceputului de an

Mihnea Vasiliu, Realitatea-Catavencu pentru Wall-Street:

Presa scrisa va fi si anul acesta cel mai vitregit dintre canalele de comunicare, urmand ca investitiile in print sa scada cu 50% fata de 2009, pana la 20 milioane euro

Daca Mihnea are dreptate atunci piata de publicitate pe print ar fi egala cu cea din online in 2010.

4 Comentarii
  1. robi spune:

    Ma pregatisem dimineata sa scriu ceva despre declaratia asta a lui Mihnea. Si nu voiam sa mai iau de cifre, ci de oportunismul ei.

    E trist ca directorul unei divizii din RC care tocmai a ucis printul din casa nu a avut in ultimele 24 de luni nicio declaratie atat de extremista cu cifrele printului (era in media declaratiilor sau mai degraba optimist …) si imediat cum a inchis sandramaua le da un mesaj clar advertiserilor: „printul se injumatateste, deci moare. nu mai bine bagati bani in TV si Internet si Radio, ca noi cu alea am ramas?!”

    sanatate lui in acest an, ca sigur colegii de la Cotidianu’ si Business Standard nu’i ureaza prea multe pe aceasta felie!

  2. Theo M. spune:

    uite asa se mai sfarama mituri. pentru cine credea ca mihnea vasiliu e un profesionist.

  3. orlando spune:

    sunteti rai, Catavencu, revista, nu a ramas la ei in trust? :)

  4. […] Orlando remarca o declaratie data de Mihnea Vasiliu ( Realitatea – Catavencu) pentru Wall-Street: […]

Lasa un comentariu