trei din publicitatea online

demne de remarcat, una de la client (felicitari LG) si doua din zona furnizorilor:

– LG organizeaza un concurs in concurs ce implica 4 dintre bloggerii cunoscuti, Victor Kapra, Mihai Dobrovolschi, Cristi Manafu si Bobby Voicu (guys, v-am ordonat dupa anul nasterii, ca sa nu iasa discutii :) ) detalii gasiti pe site, asa cum am spus excelenta ideea si felicitari LG;

– baietii de la x3Studios si Alin Zainescu au lansat primul serviciu de publicitate in statusul Yahoo Messenger (se lucreaza la Skype si Google Talk), StatusPimp. La doua zile de la lansare, chiar daca au inceput sa apara mici semne de intrebare, inca sunt entuziasmat de idee, mi se pare extraordinara, felicitari!

– eOk lanseaza prima platforma romaneasca de advertising audio online, felicitari si monetizare usoara :)

9 Comentarii
  1. Cos spune:

    x3Studios, nu 3x :)

  2. Nu cred ca o sa prinda o astfel de metoda de advertising audio online
    1. nu cred ca au posibilitatea de a verifica daca spotul a fost auzit sau nu
    2. utilizatorii de internet sunt destul de deranjati de astfel de suntul de pe internet – cand iti tipa ceva si nu stii de unde opresti – ori inchizi pagina web ori inchizi sunetul la calc :)

  3. matei spune:

    dobro n-are blog, are „site”, dupa cum a declarat chiar el in prima emisiune „dupa bloguri”

  4. orlando spune:

    corect Cos, thx

  5. Adica LG incurajeaza spamul , asta face !

    Invita un alt blogger prieten sau pe care il apreciezi sa participe la concurs. Cum poti sa faci asta? Simplu: mentionezi in postul pentru concurs “ Il (o) invit si pe X sa participe la acest concurs” si dai link catre blogul respectivului/respectivei. Aceasta conditie este obligatorie. Cine nu indeplineste acest punct este eliminat din competie, chiar daca a indeplinit ceilalti pasi.

  6. Florin Grozea spune:

    @AlbumDeFamilie: incorect – ?tim cine/când a ascultat, ce a ascultat, cât de des.

    ?i nimeni nu ’?ip?’, spoturi de 8 secunde sunt produse de noi special pentru acest gen de publicitate. Dac? rezi?ti la calupurile de 6-10 minute de reclam? continu? la radio cred c? vei rezista ?i la un spot scurt de tot la 3-4 piese.

    Vom vedea.

  7. silviu spune:

    E suprinzator ca nimeni nu observa ca sa faci publicitate pe spinarea messengerului yahoo e contra policyului de utilizare a messengerului.

    Cat timp crezi ca va mai trece pana cand yahoo, google etc ii vor bloca?!

    Dupa parerea mea si acest proiect e o risipa de timp si bani.

    (Experienta imi spune ca atunci cand ceva nu s-a inventat in alta parte, inseamna ca e ceva dubios la mijloc; dar e adevarat sunt multi „angels” care se arunca cu capul inainte)

  8. Mihai spune:

    Silivu: daca iti promovezi blogul propriu sau site-ul unui prieten sau de genul nu e tot publicitate? La astia e doar transparent ca si tu, daca tot pui link si promovezi ceva, mai primesti si un ban. Care e diferenta? Daca ai tu sau amicul tau blog cu ceva bannere, daca oamenii intra, tu/el nu are trafic mai mare? Implicit costa mai mult reclama? Sau daca e CPC, normal, castigi per click acolo… Nu inteleg cum asta nu poate fi considerat tot o contraventie fata de aceeasi policy de utilizare…

    Eu imi fac griji de idiotii care cred ca prin mass-uri si din alea vor face mai multi bani. Sper ca la asta s-au gandit si rezolva cumva problema.

Lasa un comentariu