doua din publicitatea online

– una din Zf-ul de azi ce vorbeste despre efectele crizei financiare pe piata de online din UK; 

– una de la Google care a trimis mail catre siteurile partenere AdSense pt a „ramane aproape”

4 Comentarii
  1. Daniel Buca spune:

    Stirea din ZF nu ma suprinde, era de asteptat sa scada bugetele si pe online ca urmare a scaderii bugetelor de publicitate in general.
    Cred ca acum este un moment foarte bun sa se insiste pe eficienta unei campanii online si in felul acesta sa vedem produse noi care sa adreseze aceasta nevoie.

    Ca in orice vremuri grele, va supravietui doar cel care va fi in stare sa se adapteze :)

    Apropo de actuala criza economica si de modele de management: a citit cineva L’economie sociale de Thierry Jeantet ?

  2. Jan spune:

    Mi se pare relevant un comentariu de la un user legat de stirea de mai jos, citez aici, zic eu ca merita:

    „The problem of being a ‘one trick pony’ is that Google has only one real revenue stream.

    Getting into the mobile phone market (retail and hardware) is far away from it’s core business: B2B and web service. Nokia and Samsung are the leaders.
    Getting into operating systems is also a gamble: Chrome and Android where Microsoft is the leading party.

    And Google might have missed the cloud computing: Amazon EC2 and S3, with Microsoft competing with Google Apps. This is right in Google’s backyard where they should have been the leader.

    Only a few companies have managed to re-invent themselves over time:
    IBM, Apple, GE, Microsoft, Samsung (stared as sugar production, …, then computer chips, microwaves, now cell phones), Philips (light bulbs, then all electric & electronic), Sony

    Now Google has to prove itself.”

  3. Adina spune:

    Crizele sunt un bun prilej pentru a cheltui banii cu mai multa atentie. Cred ca scaderea aceasta este un efect natural. Cred ca cei care cunosc bine avantajele publicitatii online isi vor creste chiar bugetele in perioada urmatoare. Nu este insa cazul cu cei care nu inteleg acest mediu inca sau nu au ce sa ofere dincolo de mesajul din banner (ma refer la o experienta dupa click).

  4. Daniel Buca spune:

    Accentul trebuie pus pe eficienta acum. Campaniile clasice nu functioneaza intotdeauna si pentru orice tip de client.
    Ramane de vazut daca agentiile sunt pregatite sa vanda produse noi, mult mai eficiente, pregatite pentru aceasta perioada.

Lasa un comentariu