tam-tam, Google Adplanner

dupa AdManager lansat in urma cu cateva luni, Google se pregateste sa lanseze AdPlanner, un tool ce va oferi clientilor date demografice si de consumer behaviour.  Probabil ca Google Adplanner va agrega informatii din  search engine-ul Google, din Analytics si din alte surse. Se presupune ca datele vor fi oferite gratuit clientilor care vor folosit DoubleClick, adserverul achitizionat de Google acum un an.

So, se cam inchide cercul, nu? Avem search, Analytics, admanager, Doubleclick si adplanner. mai lipseste ceva? :)

via Bogdan.

2 Comentarii
  1. parvan spune:

    Cercul era inchis de la search+analytics … dar era un cerc stramt.

    problema cu cercurile care se inchid este ca separa intre inantru si afara. Chiar daca inauntru s-a prins suficienta „masa”… dilatarea acesteia va forta largirea cercului si de aici eventuale brese.

    Cred ca adplannerul e mai degraba o largire de cerc … care incearca sa prinda si advertiseri mari … si poate si ceva dinspre offline

  2. orlando spune:

    cu siguranta e o largire pt a prinde si advertiserii mari, problema e ca in afara cercului nu prea o sa ramana prea multi in curand :)

Lasa un comentariu