21 de miliarde/1.8 miliarde, dolari, desigur

IAB a anuntat ca volumul total al publicitatii online in 2007 a fost de 21 miliarde USD, in crestere cu 26% fata de 2006. Search-ul si-a luat partea leului, 41% din total, in crestere fata de 2006 (40%) insa display-ul ramane pe pozitii, 21% fata de 22% in 2006. Publicitatea video – 2%

CBS a cumparat reteaua CNET (cnet.com, news.com, mp3.com, gamespot.com, zdnet.com, tv.com, techrepublic.com, mysimon.com, search.com etc) pt 1.8 miliarde USD.  CNET-ul era una din ultimele companii bune de cumparat din online, cealalta fiind IAC-ul lui Barry Diller (Match.com, Evite.com, Ask.com, RealEstate.com, Ticketmaster.com etc)

4 Comentarii
  1. Asta da investitie. Cumperi ZDNet in 2000 cu 1.6 miliarde si vinzi in 2008 tot CNET-ul cu 1.8 miliarde.

    P.S. In CNET mai e si download.com, „coroana” retelei.

  2. orlando spune:

    1998 – 2000 … ce vremuri, ce vremuri :)

  3. Tica2 spune:

    2008 – 2009 … ce vremuri, ce vremuri :(

  4. Ncu spune:

    Pe cand niste rapoarte similare de la IAB Romania?!

Lasa un comentariu