full service de la iLeo

o data cu aducerea lui Cosmin Nastasa, ex Mccann, cei de la iLeo devin o agentie full service in zona internetului acoperind si partea de media. Extras din comunicatul lor:

La mai putin de un an de la infiintare, compania de marketing interactiv iLeo si-a completat serviciile specializate prin infiintarea unei divizii de media. iLeo Buzz  va fi specializata pe media digitala si modalitati neconventionale de comunicare on line si va avea ca servicii: crearea si implementarea de strategii media, negocierea, cumpararea si intermedierea spatiilor media, servicii optimizare si post cumparare, dar si servicii de creatie pe media on-line.

Divizia de media a a aparut ca o necesitate de a sublinia importanta acestui tip de comunicare pe piata autohtona:” iLeo Buzz vine sa asigure implicarea 100% a mesajului  in comunicarea online si digitala, vorbind nu doar despre optimizarea costurilor, ci mai ales despre inovatie in media. Despre capacitatea de a gasi locuri noi de interactiune cu oamenii, despre relevanta si informalitate, despre implicare si dialog. iLeo Buzz abordeaza diferit comunicarea online si duce promovarea media la nivel de “word of mouth” si viralitate, la implicare si feedback. Pozitionarea nostra coincide cu asumarea rolului de specialisti in promovarea pe medii digitale”, a declarat Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo.

Condusa de Cosmin Nastasa din pozitia de Media Director, echipa iLeo Buzz este formata din 3 oameni si desfasoara in prezent proiecte pe branduri precum Danone, Puma Fragrances sau Autoitalia.

Au mai scris despre asta Vivi si Cristi Manafu

3 Comentarii
  1. GigiBTwoTimes spune:

    si daca au un om (bun) ce pot face?
    aduna 10 negrii mititei si ii aliniaza?

  2. ClauAnde spune:

    Io zic ca pot face multe…sunt la inceput dar o sa isi ia avant! Cosmin e un om capabil! Eu am colaborat cu el si sper ca si in continuare sa o fac! Deci multa bafta Cosmin!

  3. *trender spune:

    Parca e putin diferit ce face iLeo cu Word Of Mouth Marketingul organizat. Totusi, publicitatea „verbala”, „prin viu grai” a avut si va avea mereu un mare succes atunci cand vorbim despre produse si servicii bune, care satisfac nevoile si cerintele publicului tinta.
    Ma tot intreb de ceva vreme de ce marketerii romani nu sunt putin mai deschisi la acest canal, care in Vest se bucura de o popularitate ridicata. M-as bucura daca ne-ai oferi ceva feedback referitor la proiectul *trender.
    Toate cele bune de la Timisoara!

Lasa un comentariu