tactical block online de la Raiffeisen
vineri, septembrie 28th, 2007cred ca e prima campanie ampla ce foloseste tactical block in online (au mai fost astfel de campanii insa punctuale pe 1-2 siteuri), ieri, toata ziua, mai multe siteuri din mai multe retele au rulat numai bannere Raiffeisen (minim 2 per pagina). Felicitari IM si Raiffeisen! Mai multe detalii la Doru .
promotiile online merg intotdeauna bine [link sponsorizat in campania de blogvertising]
This entry was posted on vineri, septembrie 28th, 2007 at 17:19 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
8 Comentarii
Lasa un comentariu
Mai, mai
Da’ ce va place voua sa va mai rupeti in termeni de genul „tactical block”. Va credeti super inteligenti sau habar nu aveti despre ce vorbiti? Care din ele?
Sau pur si simplu ai preluat termenul de la altul fara a-l verifica?
Nimeni nu stie de „tactical block”, nici google : http://www.google.com/search?aq=t&oq=&num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL%2CGGGL%3A2006-18%2CGGGL%3Aen&q=%22tactical+block%22&btnG=Search
Doar daca nu cumva te referi la baionete….
@Stupid Guy – comentariul tau nu are nici o valoare constructiva. Nu stiu daca termenul folosit de Orlando este impamantenit in industria publicitara sau nu dar ma indoiesc sa nu fi observat vreodata la TV ca 80% din posturile romanesti au calupul publicitar in acelasi moment sau cand vreo trupa isi lanseaza la radio un single nou, el se aude pe mai multe posturi simultan.
De bine de rau, reusita celor de la Raiffeisen & IM este de laudat. Este o dovada, ca o campanie bine facuta se poate bucura de colaborarea mai multor retele de publicitate online, lucru care sunt convins ca va fi exploatat din ce in ce mai mult.
@ Stupid Guy :
http://blog.arbomedia.ro/flash/18.04.2007.tactical-block.html
„Tactical block = grupare de bannere de pe aceeasi pagina, servite concomitent, care creeaza un impact pozitiv asupra utilizatorilor. Tehnica folosita in special in campaniile de lansare, care elimina de pe anumite pagini reclamele concurente prin achizitionarea de spatii pe toate pozitiile.”
La Raiffeisen unde scrie despre asta? Unde se poate inscrie?
@Stupid Guy – stiu ce simti: acest domn „Doru” spune ceva de „out-of-the-crowd” din cauza lu „tactical block” care era cu frat’su la munca atunci cand ea a venit acasa sa afle ca vecinul de baga CPA la tot cartierul era de fapt copilul din prima casatorie a lu’ Gogu Leonora, plecata in America si devenita Google.
Lasand gluma la o parte cred ca meritul pentru acest moment istoric il are Laurentiu Pop (am vazut ca l-a mentionat Doru) iar experienta acumulata la ARBOmedia in zilele ei bune isi spune acum cuvantul.
Oricum, felicitari si la mai mare (tactical block mai mare… 10 etaje)!!!
Bogdan: Sa zicem ca a fost … un efort comun. A fost practic una din stafetele pe care i le-am lasat lui Laurentiu la Intitiative, si ma bucur ca proiectul i-a reusit. Chiar azi ma dadeam pe blog la Iulian Comanescu si ma uitam ce frumos se vad cele doua bannere galbene pe site. :D
Pentru carcotasii de mai sus – road block sau tactical block e totuna, iar termenul cred ca apare si pe la Yahoo sau la MSN in advertising kit. Nu ne rupem in termeni, dar e chestie de obisnuinta. E greu sa lupti cu romgleza, chair daca o mai intercalezi cu „sfarsituri de saptamana” la munte. Na, iti place cum am evitat cuvantul weekend?
IM fiind ce anume?
Andrei,
IM = Initiative Media, agentie media