ce mai facem
luni, aprilie 2nd, 2007pana vom lansa cele 5-6 site-uri de care vorbeam acum ceva vreme (saptamana asta ar trebui 2-3, next week inca 2-3) am semnat cu UTV, le vom vinde exclusiv site-ul.
later update: si bineinteles suntem in „joc de glezne” in asteptarea celor de la Google.
This entry was posted on luni, aprilie 2nd, 2007 at 21:13 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
5 Comentarii
Lasa un comentariu
Ca idee doar … crezi ca ar trebui sa renunte Calin la modelul de business Neogen ads ?
„Joc de glezne”? Incalzire, adica?
Cristi,
vazand reclame „contextuale” la salon de bronzat pe pagina Hotnews unde era prezentat noul guvern eu cred ca cei de la Neogen chiar nu au de ce sa renunta la businessul ads, ba din contra :)
Nici eu nu cred ca Neogen ar trebui sa renunte, ci eventual sa isi repozitioneze serviciul. Momentan conduc campanii de 1100+ euro / luna prin Adwords si le-am dezactivat la toate afisarea pe site-uri, deoarece contextualitatea era foarte proasta, de genul reclama la televizoare pe site cu jocuri. In plus, publicitatea text-bulk (cum e si Arbocontext) are si ea rolul ei. Singura problema serioasa pentru Neogen cred ca va fi migrarea multor asociati catre Adsense, dar tot le va ramane destul.
[…] De se duce toata lumea la Orlando sa ii vanda? Dupa Neogen, vad ca a urmat UTV. Si – ma repet – la MPI faceti si proiecte de publishing? (tic-tac-tic-tac-tic-tac…) […]