vine vine primavara

– de 1 martie se spune „la multi ani” reprezentantelor sexului frumos? sau doar de 8?  

– Trafic.ro lanseaza unici absoluti, o statistica ce afiseaza numarul de unici neduplicati pe o saptamana. Vivi, ar trebui sa-ti actualizezi harta saptamanal acum, daca o vei face nici Stavar nici altcineva nu vor mai avea motive sa spuna ca nu e realista :) ;

– tot din zona Netbridge se confirma zvonul de acum ceva vreme, de astazi Netbridge „sunt” doua firme cu management diferit, Netbridge Investments condusa de Cristi Petriceanu si care ramane in businessul de publicitate operand Boom.ro si Netbridge Development condusa de Bonciu ce se va ocupa de operarea si dezvoltarea siteurilor (Okazii, Trafic, Sentimente etc);

– Ascenta, o divizie Softwin, va dezvolta si intretine siteul Evz.ro … stie cineva alte siteuri implementate de Ascenta/Softwin? ;

– InternetCorp au ales Doubleclick pentru servirea reclamelor de pe siteurilor lor dupa despartirea de AdEvolution ;

– Google va permite clientilor de publicitate sa blocheze anumite adrese de IP in cazul suspectarii de fraude (via WSJ);

– Protv anunta pe 2006 EBITDA de 66 mil usd la o cifra de afaceri de ~ 150 mil usd … cum e Val cu moartea televiziunilor? :)

18 Comentarii
  1. Bogdan spune:

    http://www.intuitext.ro/
    http://www.softwin.ro/

    Ceva misto, facut cu AvantajNet: http://www.softwincrm.com/

    Ceva mult mai nasol, facut de Softwin cu portalul de la SAP: http://www.bcr.ro/irj/portal/?site=bcrro

    Daca lucreaza cu ei, poate ii intereseaza partea de materiale interactive in mod special.

  2. Andrei Ghica spune:

    si de 1 si de 8, daca nu chiar in fiecare zi :)

    NetBridge Developments
    Proiectele de publishing ?i servicii online ale NetBridge Investments vor fi administrate ?i dezvoltate de la 1 martie de NetBridge Developments
    http://www.decent.ro/?p=36

  3. Diferenta dintre cei unici si unici absoluti va fi mai mica in siteurile cu numar mic de afisari/vizitator.

  4. Vadim spune:

    Nu e chiar aasa. Uite perioada 19.02.2007 – 25.02.2007 o comparatie de unici absoluti si vizitatori clasici:

    site – unici absoluti – vizitatori
    onlinesport.ro – 62.244 – 104.811
    gsp.ro – 282.477 – 642.723
    prosport.ro 204.314 420.100

    „Unicii absoluti” arata in acest caz ca mai multa lume stie de Onlinesport.ro decat m-as fi asteptat privind statisticile de „vizitatori”, unde diferentele sunt mai mari. Ceea ce, in cazul meu, nu mi se pare decat de bine. Daca trafic.ro ar face un clasament care sa excluda si redirectarea pe care o practica unele siteuri din Romania ar fi chiar super-profi.

  5. byrev spune:

    # Mihai Voiculescu Says:
    March 1st, 2007 at 11:21 pm

    Diferenta dintre cei unici si unici absoluti va fi mai mica in siteurile cu numar mic de afisari/vizitator.
    ———————————-
    Lasa ma spammul, mai pui si tu un comentariu sa ai un link acolo !!!
    Esti patetic !

  6. so_be_it spune:

    Diferenta dintre numarul vizitatorilor unici pe zi insumati pe perioada de o saptamana si numarul celor absoluti unici, reprezinta numarul celor care au revenit cel putin de 2 ori in acea saptamana pe site-ul respectiv.

    Ca tot se spunea ca e o statistica inutila…

  7. orlando spune:

    nu e inutila deloc … de vazut daca vor fi unici absoluti si la nivel de luna

  8. byrev,
    1) daca ai ceva de impartit cu mine te rog sa o faci in privat
    2) linkurile nu trasnfera PR, deci nu sunt luate in considerare de google ( rel=”nofollow” ) .

    p.s. Imi cer scuze lui orlando si persoanelor participante la aceasta discutie.

  9. E un pic confuz cu unici pe saptamana. Interesat ar fi asa cum ai spus si tu Orlando sa poti vedea unici pe luna. Este mai relevant si pentru advertiseri.

  10. Din umbra spune:

    procentul mare dintre unici absoluti/vizitatori, pe saptamana, poate arata intr-o oarecare masura care sunt site-urile ce au redirectare de pe alte site-uri ??? :)

    pledez ptr. un % mic, daca nu sunt in campanie, pentru a vedea loialitatea fata de site a oamenilor ce il acceseaza.

  11. ionut stoica spune:

    „- Protv anunta pe 2006 EBITDA de 66 mil usd la o cifra de afaceri
    de ~ 150 mil usd … cum e Val cu moartea televiziunilor?”

    Pot comenta eu ? :)
    Neintrebat, stiu.

    Eu as pune cresterea asta pe seama cresterii preturilor in publicitate. Toate pietele au inregistrat cresteri, piata publicitatii a crescut si ea. Mi-e greu sa cred ca PROtv a crescut in detrimentul concurentei. Faptul ca au renuntat la garcea si manelstii lu’ tanti Teo nu cred ca i-au propulsat asa in forta la capitolul incasari.

  12. cristi parvan spune:

    vad ca ai inceput sa fii mai pozitiv fatza de netbridge in schimb te tot agatzi de Val. Matematic vorbind 44% e mai putin decat o crestere medie pe online in 2006 deci intr-un numar de ani … se poate. Problema lui val e ca nu face previziuni pt timpurile noastre :)

    nu ionut, n-are cum. E 2006. si e asa pt ca Pro-ul a fost statia cea mai vizionata (iar teo si vacanta mare au contribuit semnificativ la asta).

    si o erata: e vorba de 149 mil USD la mediapro (! orlando nu mai ignora acasa si procinema :) )

  13. orlando spune:

    exagerezi Cristi, n-am nimic cu Netbridge iar pe Val il mai tachinez si eu pt declaratiile lui super-optimiste :)

    nope, cred ca firma care gestioneaza televiziunile e Protv S.A. nu mediapro :)

  14. Dan spune:

    Ascenta e divizia de servicii business a Softwin, practic aceiasi oameni reuniti sub un brand nou – noua directie de dezvoltare a grupului. Deci da, BCR e unul dintre clienti.

  15. Cristi Parvan spune:

    ok, PRO TV SA, tu stii mai bine. Dar e cifra de la CME si e vorba de cele 3 posturi (de fapt 4 cu PRO TV Intl).

    frumoasa rata de profit operational sper ca nu-s aceleasi pretentii si de online.

  16. dragos spune:

    Se tot zvoneste ca AdSense face probe pentru limba romana!
    Ba mai mult, am vazut pe Softpedia ca se vorbeste de o lansare „neoficiala” a serviciului de saptamana trecuta.
    Am vazut ca hotnews.ro are reclame adsense in pagini cu continut 100% in romana.

  17. […] Promiteam cu ceva timp in urma ca aici, pe seceleanu.ro, voi scrie despre providerul de solutii de ad-serving ales. Orlando a fost insa ceva mai rapid Ca idee insa, nu a fost deloc o decizie grea – DoubleClick este o solutie utilizata deja de catre AdEvolution si MP Interactiv si cred ca are toate argumentele sa isi maximizeze baza de clienti. Iata de ce m-am gandit sa notez mai jos principalele noastre argumente. […]

  18. […] vorba de Netbridge Development, firma ce a luat nastere din “spargerea” Netbridge Investments in primavara lui 2007. Atunci “originalul” Netbridge […]

Lasa un comentariu