ceva fin

Aici si apoi aici

9 Comentarii
  1. Marius Pahomi spune:

    Genial. Felicitari celui / celor care a / au venit cu ideea.
    Asta da „Consumer activation” :-)

  2. Alex spune:

    Foarte tare! Excelent!

    Nu pot sa ma abtin – SEAT Leon a avut ceva asemanator acum un an pe Cinemagia. Nu au in comun decat promovarea „ca un film”. Insa forma este alta.

    La tot mai multe idei din astea.

  3. Gabi Nistoran spune:

    Ce impact are o insertie mica precum asta, chiar si in cazul unei campanii considerata de cei mai multi slabuta.

  4. Marius Pahomi spune:

    Un impact maxim sub aspect efort / efect :-)

  5. orlando spune:

    felicitari clientului pt ca a acceptat aceasta propune neconventionala de a folosi internetul

  6. Da, merge. User experience inedit pentru utilizatorii permanenti ai site-ului.

  7. Vlad spune:

    Mie mi se pare o abordare lame.

  8. sugardaddy spune:

    desi vad foarte bine si nu am ochelari a trebui sa ma uit de vreo 2-3 ori pana sa ma prind. oricum e o campanie slaba in totalitatea ei. nu spune nimic, e rece, e confuza- asemanator cu tot ce a facut connex-ulsi apoi vodafone-ul in ultimii 4-5 ani. Spun asta desi sunt clientul lor de cand au venit Romania si nici nu am niciun gand sa ma schimb.

    Ca si on line e interesant si merita apreciat, dar realizarea e mult mult prea subtila si risca sa fie trecuta f usor cu vederea

Lasa un comentariu