fresh … de toamna

MediaPro Interactiv vinde in exclusivitate internet romanesc premium

Bucuresti, 31 august

Incepand de maine, MediaPro Interactiv, divizia de internet a trustului MediaPro, vinde in exclusivitate spatiul pe editiile online ale acestuia.

Portofoliul de site-uri disponibile pentru advertising al MediaPro Interactiv contine, initial, 25 de editii online, la care se vor adauga proiectele exclusiv online care vor fi dezvoltate de echipa MediaPro Interactiv.

Agentiile de publicitate si clientii care apeleaza la MP Interactiv pot beneficia atat de o acoperire semnificativa in contexte specializate ca business si divertisment,cat si si de audiente segmentate pe criterii demografice: pe sexe, segmente de varsta, si zone geografice, precum si de reach-ul generalist al retelei Media Pro Interactiv.

„Nu doar audientele retelei noastre sunt premium. Vom incerca sa dezvoltam si proiecte speciale de advertising online, care sa transforme si campaniile pe care le deruleaza clientii nostri in adevarate campanii  premium, cu valoare adaugata maxima”, a declarat Orlando Nicoara, director general MediaPro Interactiv. 

Segmentele acoperite de portofoliul MediaPro Interactiv sunt cel de business (ZF.ro, BusinessMagazin.ro, Target.ro, Media-ad.ro, Mediafax.ro), divertisment (acasamagazin.ro, csid.ro, go4it.ro, hmultiplex.ro, maxim.ro, onemagazine.ro, playboyromania.ro, protvmagazin.ro), precum si cel de news/media care impreuna cu portalul apropo.ro ofera un semnificativ reach generalist.  

Pretul de lista pentru mia de afisari in reteaua premium a MediaPro Interactiv variaza intre 8 si 16 euro, in functie de site. La acesta se pot adauga, in functie de obiectivele fiecarei campanii, facilitatile suplimentare de segmentare, precum si discount-uri de volum.

10 Comentarii
  1. Chiar si 16 Euro este mai ieftin decat pretul practic in alte agentii.

  2. cristian spune:

    mistoo frumos textu felicitari.

  3. Iulian Toma spune:

    Orlando, este RC sau net?
    si aevolution, cu cat vinde site-urile mediapro lansate in oferta?

  4. Florin spune:

    MPI are un site propriu ? (de prezentare)

  5. orlando spune:

    Iulian:

    Rate card
    AdEvolution nu poate vinde site-urile MP Interactiv, nu exista un agrement in acest sens nici cu AdEvolution nici cu o alta regie.

    Florin:
    Inca nu … lucram si la site-ul propriu.

  6. Gusti spune:

    „Nu doar audientele retelei noastre sunt premium. Vom incerca sa dezvoltam si proiecte speciale de advertising online, care sa transforme si campaniile pe care le deruleaza clientii nostri in adevarate campanii premium, cu valoare adaugata maxima”, a declarat Orlando Nicoara, director general MediaPro Interactiv.

    asta e tare. trebuia sa scrii …valoare adaugata maxima”, am declarat io, director general la MPI. :))

  7. Iulian Toma spune:

    eu zic sa nu semnezi daca mai vrei ceva peste cei 5% ramasi :)..
    Ma intreb cat erau site-urile MPi in proiectia de business AdEvolution, in cota de piata de 70% prognozata ? ..

  8. Dan Craciun spune:

    Mai mai … ce mai reclama :) azi – maine ne trezim cu newslettere ( a se intelege Spam-uri MPI ) Nu stiu de ce, insa ce spunea Emil Cioran , pare ca se aplica si aici

    „Toata viata nu este, in fond, decat o serie de obsesii ce trebuie lichidate.
    Ne hranim catava vreme din ele, pana ne scarbim si apoi facem toate
    sfortarile pentru a le elimina.”

  9. liciniu spune:

    multumesc orlando

Lasa un comentariu