se misca

Heineken incepe sa se miste pe online, ultima realizare este site-ul dedicat concertului FatBoy Slim. Un mare merit pt directia adoptata de producatorul olandez il au si baietii de le Senior Software. Iata cu dupa Bergenbier incep sa inteleaga si alte branduri ca online-ul nu „musca” si poate ajuta. Apropo de Heineken, au un muzeu la Amsterdam care chiar merita vizitat chiar si de un non bautor de bere (like me :))

8 Comentarii
  1. gorgeoux spune:

    In mare parte ok, bravo lor si, intr-adevar, felicitari echipei Senior Software. Insa blogurile… Iata ce cred despre ele: http://gorgeoux.blogspot.com/2006/06/golden-brau-stalks-me.html. Poate iese ceva bun de aici daca Mihai ne citeste :)

  2. Liivu spune:

    Parerea mea e ca dupa Heineken au inteles altii :)
    (e.g thirst 2005) si se misca online bine de mult timp (vezi explozia championsplanet) ;)

  3. gorgeoux spune:

    Aceasta nu ar fi nici prima premiera Heineken din Romania, nici prima actiune Heineken din Romania care se dovedeste o premiera globala in „reteaua” lor. Tema pe care o lansez este una istorica, daca vrei: ai deschis drumul–>altii vor urma calea–>cum faci sa te mentii in frunte?

  4. Liviu spune:

    Prin profesionalism si devotament. ;)

  5. […] Asa cum mai citim si prin alte bloguri  … vorbeste lumea ca ne miscam bine cu promovarea online a concertului FatBoy Slim din august de la Mamaia. […]

  6. Liviu spune:

    gorgeoux. fff e cel care a creat jocul campaniei fatboslim. adica cu alte cuvinte multumiri pentru aprecieri. si noi va iubim :D

  7. gorgeoux spune:

    Aud de la Mihai ca bem o cafea/ bere dupa ce dam gata concediile. Asa sa-i ramana numele ;)

Lasa un comentariu