Trei despre Black Friday

la ei:

1. Vanzarile online la americani au depasit $1 miliard pentru prima oara. Sursa

2. Apple e mult peste Google/Android daca ne uitam la datele statistice, peste 88% din tabletele care „au cumparat” au fost iPad-uri, iar in cifrele totale iPhone si iPad au de 3 ori mai mult decat Android, 8.7% + 9.8% vs 5.5%

Sursa

3.

Only 0.68% of Black Friday online sales came from Facebook referrals–two-thirds of one percent. That was a decline of 1% from last year.
And how about Twitter? A couple of years ago, people were excited about Twitter’s potential as a commerce platform, too.
But Twitter’s impact on ecommerce, it seems, is zero. Not „basically zero.”
Zero.
Commerce site traffic from Twitter accounted for exactly 0.00% of Black Friday traffic. That was down from 0.02% last year.

Sursa

10 Comentarii
  1. Razvan spune:

    Mi se pare cam trasa de par aia cu trafic 0 din Twitter.

  2. orlando spune:

    Nu trafic, cumparaturi

  3. la 3. valori similare gasesti pentru aproape orice magazin, si nu doar de BF….

  4. Stefan Beldie spune:

    Nu ma mira ca Facebook nu „vinde”.

    Ar fi fost interesant de vazut ce-au produs email marketing-ul si chiar direct marketing-ul.

    Asta mai ales ca nu sunt cool, ca sunt pe moarte de vreo 7 ani, dar produc cei mai multi bani constant.

  5. Mihai spune:

    Sunt curios cum sta Pinterest la punctul 3

  6. Andrei Rinea spune:

    Ca si Razvan, si eu sunt surprins ca au fost 0,00% vanzari (da, am inteles detaliul) din Twitter..

  7. Andrei spune:

    @Stefan Beldie in. ro exceptand BF (cand majoritatea site-urilor nu au functionat ok), email marketingul genereaza cam intre 6-35% din vanzari…depinde de mai multi factori (cel mai important marimea bazei de date).

  8. florin spune:

    La punctul 2, datele sunt putin mai mult eronate. In multe benchmark-uri web browserul de android apare ca fiind safari. Pot sa confirm si cu cele 2 device-uri de android pe care le detin.

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1647163

    Discrepante in analiza se pot observa si aici, din cu totul alte motive:

    http://blog.cloudfour.com/explaining-the-ios-and-android-mobile-disparity/

  9. […] IBM Study is Wrong. Twitter & Facebook Rocked Black Friday/Cyber Monday” care contrazice punctul 3 din postul de acum cateva […]

Lasa un comentariu