de sezon

Media Pro Interactiv, noua divizie a trustului MediaPro dedicat? internetului, gestioneaz? spa?iile publicitare pe site-urile tuturor publica?iilor companiei PubliMedia, pe site-ul agen?iei de pres? Mediafax precum ?i pe portalul apropo.ro (www.apropo.ro), începând din 14 iulie.

Media Pro Interactiv înlocuie?te în reprezentarea acestor site-uri agen?ia Boom.ro, de?inut? de netBridge, se arat? într-un comunicat remis MEDIAFAX. Începând cu 1 septembrie 2006, MediaPro Interactiv va de?ine exclusivitatea asupra vânz?rii de publicitate pe aceste site-uri.

 

16 Comentarii
  1. Andrei says:

    Daca la un moment dat unii se intrebau cu ce siteuri pleaca Orlando de la netbridge acum ne intrebam cu ce siteuri ramane netbridge 🙂 …

  2. De acum incolo vom vedea tot mai multe comunicate de presa cred 😉

  3. zoso says:

    de asteptat

  4. Adrian Soare says:

    Smart Move :).

    Sa inteleg ca toate siteurile reprezentate de Boom trec acum la MPI ?

  5. Razvan says:

    cine stie … probabil

  6. eRwin says:

    de sezon

    Am aflat din EVZ si m-am grabit sa vad modalitatea in care dai stirea.

    Pot sa spun ca titlul ales pentru textul informativ stil mediafax, e mai sugestiv, decat textul in sine!

    Spune tot!

  7. […] Deci e oficial, Orlando Nicoara, fost manager general la Netbridge, trece in corabia Media Pro. Mai exact, Media Pro Interactive, o companie creata special pentru a administra spatiul de pe siturile Media Pro. Cum e prezentata stirea pe blogul lui Orlando, vedeti aici… […]

  8. Dan says:

    Cred ca unii n-au citit tot mesajul. MPI va vinde reclama in site-urile PROPRII. Acum, alea proprii sunt gramada, de gasit in in footer-ul de pe http://www.zf.ro. Asa ca n-au nicio legatura cu site-urile Boom.
    Daca Media Pro va decide sa cumpere alte site-uri, in afara celor de publicatii, nu se spune nicaieri 🙂

  9. flash says:

    eu sunt curios care este tot portofoliul MPI … asa putem vedea exact .. eu nu am vazut nicaieiri o lista cu toate site-urile pe care le detine …

  10. Orlando a fost clar: publicitatea de pe site-urile din concern. Primul pas. Sunt curios daca va putea acoperi volumul de munca propus ca target, si care sunt noile site-uri…

    Pana atunci recunosc ca il urmaresc de ceva timp…

  11. zoso says:

    flash, portofoliul MPI il vezi aici http://www.fai.ro/domains_hosted_by_a_provider.php?id=51&index2=60

    noile situri? stati sa le dea oamenilor birouri, calculatoare si dupa aia sa ii puna la munca 🙂

  12. Dan Craciun says:

    E clar ca multi nu inteleg vorbele clare ! In postul lui O se precizeaza ca anumite situri ale media pro reprezentate pana acum de boom vor reveni in gradina proprie ceea ce e si normal nu? Sa vedem ce se va intampla cu fostii clienti boom! Vor mai avea oare incredere in acest nume sau vor migra odata cu restul …? …?

  13. Dan says:

    Eu zic ca o parte din clienti au migrat deja, dar sunt destui care vor ramane la Boom. Nu cred ca Boom va pierde mai mult de 25-35% din contracte si daca are cap sa se apuce de treaba va continua sa fie un player. Tacerea care domneste poate fi explicata in doua feluri: fie sunt pe telefoane pentru a asigura clientii, fie sunt disperati fiindca nu se descurca sa faca ce facea Orlando.

  14. Filip says:

    Lucrurile se misca greu totusi:

    http://www.zf.ro/sectiune/publicitate

    Iar pe zf.ro, gandul.info.
    ” ”

    Este o urma lasata din greseala sau bannerele sunt inca servite prin boom.ro via Softure?

Lasa un comentariu