ProSport a lansat campania “Stim ce inseamna sa fii suporter!”

in colaborare cu Arsenoaiei&Matasel, colegii de la Prosport lanseaza o campanie de imagine cu mesajul “Stim ce inseamna sa fii suporter!”. Campania se va derula pe TV, print si online, dureaza pana pe 14 iunie si va fi continuata si sustinuta de fiecare actiune ProSport.  

Pasiunea de suporter este ilustrata prin doua executii TV pe care le puteti vedea mai jos: un spot pro-Steaua, in care vom vedea primul caine stelist (care merge si canta imnul Stelei), si un spot anti-Steaua (in care tatal isi invata copilul ca Steaua este interzisa chiar si in colinde).

“Am apreciat la cele doua spoturi faptul ca transmit un mesaj care este confirmat si sustinut de produs si faptul ca sunt memorabile. Rolul acestei campanii este de a transmite un mesaj clar si de a atrage atentia, de a  trezi interesul fata de ProSport. Mai departe, cititorii vor alege ProSport in masura in care se regasesc in continut, iar noi vom demonstra ca ii intelegem si ca suntem alaturi de ei la cele mai importante evenimente din sport”, a declarat Cosmina Noaghea, director publishing PubliMedia International.

Pe internet, lateralele din site-ul ProSport vor fi „colorate” in culorile echipei favorite pentru fiecare utilizator ce va declara numele echipei sale de suflet.

3 Comentarii
  1. gigi spune:

    a doua reclama e lame si de prost gust… poate pt ca e folosit un copil si un tata de stadion, cum din pacate sunt prea multi tati azi? (mai lipseste Babanul si berea la 2L de pe masa)

    stiu ca asta e publicul tinta, dar nah, e trist rau publicul asta..

  2. misto aia cu cainele. do re mi.. ;) cealalta cam lame

  3. cuentazara spune:

    NEDUMERIRE
    sloganul e „luat” sau i’au angajat pe castigatorii de la olimpiadele comunicarii de anul trecut, sectiunea advertising?
    http://www.slideshare.net/Yuca/dacia-stim-cum-e-sa-fii-suporter?src=embed

    sau e pura intamplare?

Lasa un comentariu