probleme pt dealul dintre Google si Yahoo

mai exact pt parteneriatul lor pe search advertising:

– ANA (The Association of National Advertisers – un fel de IAA de la americani?), asociatie din care fac parte nume grele precum Procter&Gamble sau General Motors, a cerut Departamentului de Justitie sa blocheze intelegerea dintre cei doi mari playeri pe motiv ca un astfel de deal ar duce la limitarea concurentei si cresterea preturilor. Combinatia Google – Yahoo ar avea, pe search, ~ 80% din piata americana;

– tot ieri s-a aflat ca Departamentul de Justitie a angajat unul dintre cei mai cunoscuti avocati in domeniu, Sanford Litvack, fost vicepresedinte Disney si fost sef al departamentului antitrust din guvernul lui Jimmy Carter, pentru a analiza in ce masura se poate construi un dosar care sa blocheze intelegerea dintre Yahoo si Google.

cu toate ca ieri cei de la Google au anuntat extinderea digitalizarii ziarelor si un parteneriat cu NBC pe vanzarea de reclama tv actiunile lor au inregistrat o scadere de $24.30 (5.5%) pana la un minim de $418.29 semn ca piata a reactionat negativ la posibila blocare de catre guvernul federal a intelegerii cu Yahoo.

Lasa un comentariu