apropo de orgolii

ca tot vorbeam de orgolii in raspunsul pt Daily Business, a trecut Effie, ma uit in Adplayers si vad „sange”, acuzatii, raspunsuri, contra raspunsuri etc, pe o piata mult mai mare decat asta de 2 lei din online, te amuza cand stai pe bara si te uiti, probabil ca la fel de amuzati sunt si cei care se uita la noi, astia din online, atunci cand ne „scoatem” ochii. noi sa fim sanatosi, probabil ca peste tz ani va fi la fel chiar daca piata o sa fie de cateva ori mai mare iar „actorii” se vor schimba :)

Bonus: PayPal Mafia, articol primit de la Vlad

9 Comentarii
  1. Betty spune:

    :) meteahna grea, orgoliul asta … si, totusi, cred ca din astfel de razboaie se castiga ceva (mai o reglementare, mai o fuziune, mai o reinvatare a bunului simt …). Cei care stau pe bara si-si balangane picioarele nu produc.

  2. Florin Dan spune:

    mhm .. eu sper sa nu ne „cand ne “scoatem” ochii” sa fie degeaba.

  3. Gusti spune:

    prea mult orgoliu, prea putine fapte :(

  4. Nu stiu de ce dar nu-mi place deloc Daily Business.

  5. parvan spune:

    Orlando .. te amagesti, nu vorbim doar de riscul de a face entertainment, ci de riscul de a monopoliza cu frivolitati zone care altfel sunt (sau macar ar putea fi) profesionale. Si daca reperele, rezultatele, obiectivele, eficienta etc … pot fi oricand minimizate sau puse in valoare de miscari de vorbe si orgolii … atunci ele sunt desfiintate si nu mai pot motiva.

    Te intreb … cati din cititorii subiectului, din nelipsitii chibiti (care opineaza oricand despre orice cu judecati ferme si definitive) si poate chiar din actorii implicati … mai stiu despre ce era vorba in propozitie, subiect, campanii etc etc , si cati dintre ei se motiveaza din acest subiect pentru a face lucruri mai competitive, mai eficiente … etc.

    Articolul din daily business de care zici e unul din cele mai triste lucruri vazute in timp… cu greu sunt sesizabile lucruri serioase precum monetizarea, fragmentarea sau raportarea la .com si asta din cauza abundentei de victimizari ca … oamenii, ca piata, ca orgoliile competitorilor.

    Cat despre fatalismul ca asa este peste tot si asa va fi tot timpul … poate ca ai dreptate, dar poate ar fi bine sa ne pastram dreptul de a spera.

  6. parvan spune:

    ca sa nu fiu gresit inteles … opinia anterioara nu are aprecieri legate de persoanele citate in daily business. Ii cunosc pe majoritatea prin efectele muncii lor si cred ca fac treburi extraordinare. Chiar cred ca internetul romanesc are o mare perspectiva. Dar faptul ca acesti oameni au ce spune … si iese un articol despre frustrari si orgolii da nota de tristete a articolului.

  7. Jan spune:

    e obositor cat se vorbeste de online, da nu prea se intampla nimic spectaculos. (de blogging si bloggeri sa nu mai vorbesc). Hai mai bine sa se puna toata lumea pe treaba, daca are ce face si mai vb cand apar chestii interesante.
    bonus: http://www.foundersatwork.com/ (merita citita)

  8. orlando spune:

    asa e Cristi … eu unul, dupa ce s-a intamplat cu Feminis, am decis sa ignor toate noise-urile si sa-mi vad de treaba, sper sa o faca si altii.

  9. thinking... spune:

    Frustrari si orgolii exista si in alte business-uri ca sa nu mai spun de alte tari, doar ca sunt mai putin vizibile. Imi aduc aminte cand lucram la niste americani ca era corporate policy sa nu ne referim la competitie doar cu numele firmei ci cu sintagma: The Enemy urmata de numele companiei. Ba chiar am primit de la un coleg (american) comentariu la evaluare ca nu respect aceasta politica organizationala ba chiar am tupeul sa spun ca aia au facut o campanie media misto. Ulterior, cand am ajuns sa lucrezi cu oameni de la The enemy, am aflat ca si pe la ei se practicau chestii similare.

    Apoi, fara aceste frustrari si orgolii, fara ridicatul de poale in cap si spalatul de rufe in public, nu credeti ca zilele noastre ar fi muuult mai plictisitoare?

Lasa un comentariu