good morning

nu e asa ca o reclama te atrage mai mult daca melodia ce o insoteste este una „misto”?

16 Comentarii
  1. kleampa spune:

    indubitabil
    dar ai observat ca si in filme melodiile au un sound mai aparte? te fac sa dansezi mai mult decat ar face-o aceeasi melodie ascultata in winamp

  2. krossfire spune:

    Spoturile electorale romanesti sufera din greu la capitolul melodie.

  3. Dap evident, dar vazand la ce melodie te referi (si mie imi place la nebunie) sa vezi ce etichete de pensionar iti vei lua ;) (mi s-a intamplat mie deja:D)

  4. eArticole spune:

    Evident! o reclama medie promovata printr-o melodie buna poate face minuni

  5. A aflat chiar si Ciutacu de acest „truc”, asa ca si-a pus o melodie lacrimogena pe fundalul emisiunii despre situatia rromilor din Italia, mai zilele trecute. Deci se poarta si la emisiuni, nu doar la reclame.

  6. thnks spune:

    Multumesc pentru link. Acum 2 zile cautam melodia pe Internet, trista ca nu stiam cum se numeste. E, intr-adevar, foarte frumoasa si creste foarte mult atractivitatea spot-ului (de fapt, s-ar putea sa fie prea mult, pentru ca imi amintesc f clar melodia, dar nu si produsul/ serviciul la care se face reclama)

  7. Dan spune:

    Super melodia. Nu stiam de ea.

  8. Ion spune:

    Foarte faina melodia

  9. orlando spune:

    Mircea,

    eu sunt pensionar deja :)

  10. DANA spune:

    sunt fan Katie Melua. canta foarte bine si live.
    apropos de muzica din filme, am vazut in sfarsit filmul lui Mungiu – „4 luni, 3 saptamani si 2 zile” care, spre deosebire de majoritatea filmelor, nu are nici urma de muzica in el. si cu toate aceste este un film farte bun. m-a tinut pana la capat. il recomand.
    muzica in spoturi, filme, piese de teatru, emisiuni etc. in general, are menirea sa intensifice emotia sau chiar sa o creeze acolo unde nu exista…ca vorba aia, am vazut o gramada de filme proaste cu o muzica bunicica :)

  11. @orlando: deci… downshifting, am inteles :D

  12. […] ca este inca ‘hot’ piesa Katie Melua – Nine Million Bicycles. Cel putin asa reiese din comentariile cititorilor lui Orlando. Deci s-o lasam in heavy […]

  13. Alina spune:

    melodia e chiar „misto”. oricum o melodie bine aleasa poate face minuni si aici, nu ma refer doar la reclame :-)

  14. beti spune:

    Orlando, cred ca nu-i suficient sa te atraga, trebuie sa si vanda, este? De aceea, a te diferentia de toti ceilalti, porniti de la acelasi start, cu acelasi produs, este un exercitiu fantastic. Prin asta poti vedea acel „altfel”. Totusi, despre care fond de pensii este vorba …? :)

  15. orlando spune:

    asa e Alina :)

    Beti, e la un card ABN, nu e la un fond de pensii

  16. Cristina spune:

    Nu numai o melodie „misto” poate duce la o reclama spre succes,ci si…un „ce aparte,legat de ingeniozitate,sarm,eventual…elemente de animatie,eventual…personaje haioase…

Lasa un comentariu