inainte de weekend

– Iulian ne prezinta noul saptamanal de business de la Catavencu, Money, ce va fi „acompaniat” de o emisiune tv pe TMC si un site. Seamana cu Wired ca layout sau mi se pare mie?

– eJobs reziliaza sau vrea sa rezilieze contractul cu Arbomedia (dupa ce Internet Corp a anuntat iesirea din Adevolution, ambele firme sunt din acelasi grup/au actionari comuni). de ce spun vrea pt ca desi pe site-ul M&A nu se poate citi totul stirea completa contine si o declaratie a lui Calin Rotarus cum ca au un contract valabil pana in dec 2008 si sunt in discutii;

– Eveline analizeaza daca e momentul oportun sa incepi sa te vinzi singur;

LeftClick pare a fi denumirea serviciului prin care se vor vinde site-urile InternetCorp. Un sistem de ad management ruleaza deja pe noul site lansat de ei, Garbo.ro, la prima vedere pare ceva este free/semi free (thx Arhimede) Later update – Mihai Seceleanu vine cu precizari lamurind problema in sensul ca pana la 1 martie vor avea instalat un adserver recunoscut pe plan mondial;

– Desi pare ca sangereaza dupa pierderile Internet Corp si Jurnalul, Adevolution mai adauga niste site-uri prin retea cu un trafic f mare (incredibil cum au crescut!) RegieLive.ro, Shopmania.ro si Bascalie.ro (ultimele doua sunt vandute de Boom pana la 1 martie);

– maine ma duc la Predeal … cred ca am + un an de cand nu am mai fost pe valea Prahovei … tot asa de aglomerat e?

14 Comentarii
  1. Simion spune:

    Tot asa. Depinde si de zapada insa, cum apare un fulg de zapada la Bucuresti, cum e DN1 blocat pe V. Prahovei, si cum este destul de cald astazi, ar trebui sa fie trafic usor.

  2. Zufzuluf spune:

    Site-ul e un portal. Este vorba de proiectul Ca?avencilor exclusiv online pe zona de business :)

  3. Val spune:

    Orlando
    aceste nu sunt singurele situri noi care au intrat in retea.
    Pana la sfarsitul lunii voi anunta intrarea in retea a inca 24 de situri/ portaluri
    din diverse segmente gen, busines, stiri si nu numai.
    unele dintre ele bine cunoscute publicului.

    Ne consolidam pozitia de leader pe piata – atata tot.
    ” a trecut acceleratul” :)

    Val Voicu
    ps: stiri noi pe http://www.adevolution.ro

  4. orlando spune:

    – Thx Simion, vedem maine ce o sa fie
    – am inteles Zuf, se confirma zvonul de la tine :)
    – bine Val, am inteles, nu uita sa treci pe la caserie te rog :)

  5. Val spune:

    da.
    Calomniatorilor mei le multumesc de asemenea (vorba poetului)

    Val

  6. arhimede spune:

    Leftclick foloseste o solutie de ad management foarte free si opensource, Openads , https://developer.openads.org/

  7. orlando spune:

    ok Marius, treci si tu pe la caserie :)

  8. Marius Pahomi spune:

    Nu acceptam decat OP-uri. E fumata asta cu statu la coada …
    Pe semne ca in cercurile in care te invarti tu inca se mai practica :-)

  9. Orlando,

    La momentul de fata suntem in discutii cu mai multi potentiali furnizori, companii prezente in zeci de tari si specializate in ad-serving, urmand ca la 1 MARTIE 2007 (data mentionata si in comunicatul de presa si in articolul publicat pe Wall-Street) sa avem contractata si instalata o solutie recunoscuta mondial pe toate site-urile InternetCorp. O sa anuntam in curand numele furnizorului selectat.

    La momentul de fata testam intr-adevar o solutie opensource – OpenAds – pentru a servi o parte din reclamele din reteaua InternetCorp – nimic altceva decat o varianta cost-efficient pentru a derula campaniile in-house. LeftClick.ro nu este altceva, acum, decat un simplu domeniu.

    In orice caz, problema unei aplicatii opensource nu tine de credibilitate. Linux este open-source, after all. Tine de stabilitate, suport tehnic, update software, tehnologie imbunatatita continuu – cu alte cuvinte de profesionalismul cu care sunt tratati publisherul cat si clientul cand/daca apare vreo problema.

    Cred ca e important sa mentionez lucrul acesta pentru a fi clar – de multe ori subiectele nediscutate public nu fac altceva decat sa lase loc la speculatii.

  10. […] Nu mai este deja un secret – InternetCorp se reprezinta direct in procesul de vanzare a spatiilor publicitare pe reteaua proprie. S-a discutat deja pe tema asta destul de mult – Radu, Vivi, Evelina si Orlando ar fi doar cativa. […]

  11. Dan spune:

    Nu cred ca e o strategie ok pentru InternetCorp si vad n motive pentru asta. Desigur, numai cine nu se frige nu sufla dup-aia in iaurt :-)

  12. orlando.nicoara spune:

    Multumesc Mihai pt precizari

Lasa un comentariu