prima saptamana cu Audi A4

a trecut o saptamana, nu l-am condus decat prin oras, astazi as vrea sa dau o “fuga” pe autostrada A42. ce pot spune:

– e o masina frumos desenata, preluarea designului de la A5 fiind inspirata, o masina dupa care se intoarce capul;

– interiorul e corect executat, cu exceptia inserturilor de lemn (criteriu subiectiv, se poate opta pt aluminiu) neavand ce sa reprosez, pozitia la volan e comoda, bordul e de “naveta spatiala” asa cum am mai spus, sistemul MMI (Multi Media Interface) este extrem de usor de folosit;

– mi se pare interesanta posibilitatea de a seta suspensiile (sport, dinamic, individual, auto), in functie de stilul de a conduce;

– portbagajul e destul de mare, chiar daca nu foarte inalt pare incapator;

– pe locurile din spate stau destul de lejer doua persoane;

– luminile de zi (sistem LED) sunt de mare efect, am inteles ca sunt standard pe toate versiunile;

– e primul diesel pe care-l conduc (mai mult) si pot spune ca diferenta fata de benzina e mica, cu exceptia unui zgomot mai accentuat sesizabil in exterior (in interior nu auzi nimic) nu prea am comentarii, la 190 de cai plus un cuplu destul de mare, masina se misca bine, nefiind “puturoasa”;

– alte plusuri, oglinzile laterale sunt foarte mari (cam ca la SUV-uri) dar corect incadrate iar frana de mana e o clapeta de care tragi sau apesi + cheia care e de fapt incadrata in telecomanda (am inteles ca Vlad a avut pe masina optiunea de a porni doar din buton, normal, trebuind sa ai telecomanda pe undeva prin buzunar);

– desi are parking sistem + camera pt parcarea cu spatele (cred) nu am reusit sa ma prind cum functioneaza, setarile par corecte, e ceva ce-mi scapa;

– nu am reusit sa gasesc computerul de bord, 🙂 pt a vedea consumul, vineri seara am bagat motorina (euro 4, Petrom) de 2,1 mil lei iar pe bord imi afiseaza ca as putea sa merg 520 km, calcul probabil bazat pe un consum de oras;

– m-am uitat pe site cam cat costa masina pe care o am ca test … am numarat pana la 51,000 euro CIP (cutie automata, piele, sistem Bang & Olufsen, navigatie care chiar functioneaza si in .ro) … cu tot cu taxe sare de 60,000 euro … pfff … desigur, poti avea un A4 corect echipat si la ~ 40,000 cip, nu am vazut daca au pachete, insa fiind model nou probabil ca nu vor exista mai devreme de 6-12 luni.

30 Comentarii
  1. Elvira Popescu says:

    la banii aia iti iei Cayman

  2. fphvac01 says:

    audi, bmw si mercedes sunt marci pe care le asociez, indiferent de echipare si alte chestiuni, cu baietii cu ceafa groasa care au dat de ceva bani care, in loc sa se duca la niste meditatii sa dea si ei bac-ul, dau buzna la masini, ca e cel mai usor sa arati ca ai avut niscai succes. saab-ul tau e mult mai de bon ton

  3. Vadim says:

    Nu merita banii. La 60.000 cu tot cu taxe iei un Mercedes CLS.

  4. Vadim says:

    ps: mai e ceva. Motorina euro4 din Romania infunca filtrele DPF cu care vin masinile din grupul VAG. Cu masina noua, la 3000km, a trebuit sa o urc pe rampa ca sa ii desfunde filtru. In service vin zilnic masini cu DPF-ul infundat, VW, Audi etc. Ca sa nu ai probleme trebuie sa pui motorina Euro 5 preferabil de la OMV care acum este 4,4 lei pe litru… E adevarat acum am 12.000 km si nu am mai avut probleme, insa pretul e piperat.

  5. Piticu21 says:

    sper ca te duci pana la mare, vezi ca la kilometrul 30 e radar … cat si la 10 kilometri dupa cernavoda in sensul inspre bucuresti 🙂

  6. Cristi Roman says:

    Scuze, dar care e autostrada A4? Chiar m-ai facut curios. Cred ca ai vrut sa zici A2 dar a fost mai puternic brandul decit tasta:)).
    Oricum, cred ca prin 2020 vom avea autostrada A4 si noi vom conduce A26.

  7. orlando says:

    thx Piticu for info 🙂

    asa e Cristi, e A2 🙂

  8. Mugur says:

    dar cum de te-ai indurat sa dai banii pe un A4?

  9. Bob says:

    @Mugur – n-a dat bani, a primit-o pt un testdrive Audi – in cadrul campaniei – http://www.generatia4.ro 😉

  10. betty says:

    data viitoare incerci un Matiz? asa, pentru senzatii “tari” 😉

  11. […] facem campanie la orice 6. romanii, popor de sindicalisti 7. pentru ca imi doresc un Audi 8. zilele studentului Nichita pe banii nostri 9. fiecare face campanie dupa putinta 10. […]

  12. Elvira Popescu says:

    A4 este in Ungaria

  13. Ovidiu Miron says:

    Da, e in Ungaria. Oare unde o fi ascunsa telecomanda aia din masina?:)

  14. Mihai says:

    ce tare faza A42 :)) iar 4 o idee mai deschis… cu alte cu cuvinte merge cu A4 pe A2. hehehehe.

  15. orlando says:

    Vadim,

    CLS-ul e totusi un coupe, chiar daca in 4 usi, Audi A4 e din alta clasa. Iar masina de test, asa cum am precizat, are multe pe ea, cred ca pielea, sistemul Bang&Olufsen si navigatia sunt ~ 10,000 euro, scade din pret si o sa vezi ca ajungi la cifre mai normale 🙂

    Betty,

    m-ar risca la un Lastun … daca-ti mai aduci aminte de el 🙂

  16. betty says:

    oh, da, tinny little car 🙂

  17. […] oamenii cu bani cheltuie mai ales pentru a demonstra ca au de unde. Ca au bani frate, nu se uita la 60.000 de euro, de exemplu, cat spunea Orlando ca ar costa masina testata de el. Niciun bogat din Romania nu va […]

  18. orlando says:

    Betty,

    daca scot scaunele din spate sigur incap 🙂

  19. papusharu says:

    realitate…
    Inainte ca cineva sa cumpere o masina se informeaza pe net (peste 90% in US), totusi, hai sa fim seriosi si deschisi… A4 este apreciat pentru siguranta defapt asta e mesajul din spatele A4 si A6, campania oficiala…

    revenind la drive test…
    Drive testul tau nu te v-a convinge nici pe tine nici pe altu ca masina e sigura decat daca o conduci prost…

    intrebare…
    Cati dintre cititorii tai au capacitatea de cumparare despre care vorbesti? Si daca exista o parte mica intre ei care o au… cat de prosti sunt acestia ca sa puna botu, adica sunt alternative mai ok calitate/pret… “Audi” trebuia sa faca un sondaj la service sa vada cati din detinatorii de Audi actuali sunt cititori de bloguri… Iti spun eu – NONE

    no strings attached…
    NO STRINGS ATTACHED
    Vrei sa faci reclama pe bloguri prin articole??? Da-le cadou produsul sau o parte din el (nu in drive test)… si NU cere nimic in schimb! Romania e tzara lui papura voda… pana si multinationalele se caca pe ele sa inteleaga expresia “fara numar..”

    hai pa ca m-ati enervat cu campaniile voastre

  20. orlando says:

    Papusharu,

    nu prea am inteles mesajul tau dar iti pot spune ca acest blog e citit de cel putin 3 persoane care conduc Audi 🙂

  21. […] a facut o afirmatie care ma doare, cum ca pe acest blog/pe orice blog nu exista nici un user posesor de Audi. Nu ma […]

  22. Bogdan says:

    Un Rudotel pentru papusharu 🙂

  23. […] Nicoara s-a suparat pe mine ca m-am luat de campania pe care o promoveaza pe blog… cea pentru Audi […]

  24. Andi Stancu says:

    Papusharu, daca tu vinzi bomboane, si aflii ca cititorii unui blog anume nu cumpara bomboane de la tine, ce faci ? Daca cei care au Audi, nu sunt cei care citesc bloguri, si pot dovedi asta, e grozav. Au descoperit o piata noua, nu ?

    Nu vad de ce te-ar enerva, in afara de ceea ce ma enerveaza si pe mine, faptul ca eu nu am condus un Audi A4 :p

    Si pana la urma, s-a vorbit o gramada de Audi-urile astea, ceea ce inseamna publicitate / PR.

  25. Bogan P says:

    Acum am un 206 dar vreu un A4

  26. zet says:

    Ultimu’ audi bun a fost Quatro, dar asta se intampla inainte de a fi preluati de VW.

    Ce e bine cu noua generatie de Audi e ca cei de la VW au introdus, dupa lungi dezbateri motoare diesel common-rail, ca atare nu mai tre’ sa umbli cu bidonu’ de ulei in portbagaj, si nici nu se mai infunda filtru de particule asa des… deh…

    Apropos, treaba cu filtru’ e de fapt doi trebi. Primu treb ar fi ca la noi (mai ales in Bucale) se circula intr-un stil, al 2-lea fiind ca cei de la VW Group au retras de pe piata foarte multe modele cu motorizari diesel, admitand ca este vorba de o greseala de proiectare, insa la noi in est, informatia circula mai greu, caci suntem ocupati in ai urmari pe Traian si Calin care-si arunca cu ciorapi unu-n altu’.

  27. unknown says:

    poate ca tu umblai cu bidonul in portbagaj pt ca iti luasei haudi “de la” targ cu 500mii km, afla ca tehnologia P-D de pe Haudi a fost depasita la a 3 generatie de C-R si P-D nu consuma mai mult de 300 ml /10.000 km decat in rodaj…iti zice asta un posesor de C4 fost posesor de haudi A4

  28. […] în frez? nene c? doar e ma?in? asigurat? ?i dat? la rupere. I-am spus lui Papusharu ?i lui Orlando care este p?rerea mea despre un drive test ?i chiar sus?in acea ideie. Un drive test înseamn? […]

  29. […] de situatie, in ultimele 3 luni (3 luni ca sa intre si Audi-ul) am avut 6 masini diferite pe mana, Audi-ul A4 din campania pe bloguri, o Honda Accord, o Honda CRV, Saab-ul meu, un Golf 5, iar acum am Lexus-ul […]

Lasa un comentariu