Cine va castiga :)

„The question is whether traditional content companies will win the game because they have learned how to use technology or whether the technology companies win because they learn how to create content,” Mr. Döpfner said. „That is the great game today.”

Mathias Döpfner, CEO Axel Springer, de aici

4 Comentarii
  1. dragos spune:

    Win-win. Fiecare are nevoie de celalalalt

  2. George spune:

    Eu nu cred ca problema se pune asa. Nu-mi imaginez sa vad google/apple/facebook producand content, sunt aproape sigur ca nu au asemenea ambitii. Lupta nu se da intre agentii de distributine online (google ads, facebook ads, apple ads) si producatori de content, se da intre agentii de distributie online globale si locale pe de-o parte si intre producatori de continut independent si producatorii old school de continut pe banda. Si paradoxul e ca in timp ce distributia globala pune bete in roate distributiei locale, pe cealalata parte treaba e inversata, aia mici si multi ii pun in dificultate pe aia mari. Nu e ca si cum aia mari vezi doamne nu stiu folosi tehnologia, au avut intodeauna resursele necesare pentru tehnologie de top la care astia mici se uitau ca la science fiction, problema e ca si aia mici au acces la aproape aceleasi resurse tehnice si diferenta grafica e in continua aplatizare. In anii 90 a inceput democratizarea industriei muzicale, apoi a presei, a fotografiei, a filmului, in curand a jocurilor (da, cred ca in 10 ani vom vedea oameni care vorbesc despre productia unui joc precum vorbesc azi de crearea unui blog). Luptele se poarte pe alte fronturi decat crede autorul. Parerea mea.

  3. Dan spune:

    Inlocuieste content cu advertising si deja avem un case study de succes Google, urmat de mai multi lupi tineri in frunte cu Facebook. That is another great game today :)

  4. SP spune:

    consumatorul final :)

Lasa un comentariu