Publicitatea pe Avocatnet.ro va fi vanduta de Mediafax Group

Incepand cu 1 martie, adica de maine, Mediafax Group va reprezenta site-ul Avocatnet.ro pe vanzarea de publicitate. Ceea ce inseamna ca pe sectiunea business (sau Economic & Financiar cum apare in SATI), Mediafax Group va avea, cu cele 4 siteuri pe care le reprezinta, ZF, Avocatnet, BusinessMagazin si CursValutar.ro, 26% din piata actuala la nivel de unici duplicati, 28% la nivel de vizite si 36% la nivel de afisari!, totul conform cifrelor din luna ianuarie. Asta din punct de vedere statistic, in realitate avem numarul 1 si 2 din categorie, iar in curand, o data cu cresterea bmag.ro, vom avea numarul 1, 2 si 3.

8 Comentarii
  1. mihai spune:

    CIfrele SATI/BRAT pe ianuarie cam contrazic ideea cu numarul 1 si 2 din categorie, oricum felicitari! ;)

  2. orlando spune:

    Nu se contrazic Oricum succes cu Google AdWords si traficul din extern

  3. mihai spune:

    Trafic din extern? ZF are 14%, WS are 16%, despre asta vorbim? :) Oricum, nu isi are loc o polemica pe blog, fiecare isi alege indicatorii la care se refera asa cum crede de cuviinta, cum si televiziunile se bat in piept care sunt mai tari, pe ce tronson orar, pe ce target, ca share sau ca rating, etc. Pace! :)

  4. dStanca spune:

    Felicitari pentru consolidare. Cand vom / vor ramane 3-4 retele puternice locale, vom putea vorbi de o re-echilibrare a pietei interne pe lantul publisher-client – in relatie (si cu) playerii globali.

  5. Marius Pahomi spune:

    Ce caterinca sunteti! :)

  6. orlando spune:

    Dragos, au ramas 3-4 retele puternice locale. Hai 5.

  7. dStanca spune:

    Orlando, cand perceptia asta va fi clara si in piata/agentii… nu doar in analizele noastre, va fi ok. Momentan, cata vreme sunt inca zeci de „furnizori” pe langa publisherii si retelele mai consolidate, si orice „major” poate fi „inlocuit” cu 4 retele mici, care dau rebate-uri disperate de pana la 50%… Inca mai avem de lucru.

  8. Dragos: un furnizor din top nu va putea sa imi dea niciodata toate audientele de care am nevoie intr-un one stop shop. Va veti concentra (va se refera la voi, primii cinci jucatori) unde sunt banii si veti ignora targeturile greu de atins pe site-uri de stiri, sport si business.
    Apoi va veti plange ca FB, Google si alti publisheri straini va iau din placinta, sau ca vin tehnologii mai mestere care ii ajuta pe mediaplanneri in targetari comportamentale mult mai precise (banuiesc ca stii de Crimtan sau Nugg, sunt doar cateva exemple mult indragite de planneri).
    Nu e nimic rau in a avea mai mult de 5 furnizori pe piata. Si pe celelalte medii e la fel. Oligopolul e bun pentru cei cinci. Dar nu pentru sanatatea unei piete care a inceput cu stangul acum zece ani si inca trage la o poarta mult prea indepartata, tot cu piciorul stang (si operat).

    Iti spun asta ca om car emai face si planning pe langa altele si nu gaseste de exemplu la primii cinci furnizori care se bat pe aici in declaratii anumite targeturi. Si in mod natural trebuie sa duc banii acolo unde le gasesc.

Lasa un comentariu