Flaps.ro

L-am preluat, l-am redesenat, e intr-un beta, de saptamana viitoare incepem sa-l promovam. Orice feedback e bine venit.

16 Comentarii
  1. matei garici spune:

    1. Cand selectezi o luna pt data plecare, ar fi nice sa o avem deja selectata pe aceeasi atunci cand deschidem calendarul de la data sosire.
    2. Widget pt siteuri partenere pe cand?

    In rest … succes ;)

  2. Alex spune:

    Legat de selectia de data ce a spus si Matei.
    Acum legat de continut… Nu stiu daca mai trebuie sa lucrati la ceva dar am urmatoarea cautare:
    Bucuresti – Munich 28.09-1.10
    Flaps.ro imi zice ca cel mai ieftin bilet e 326 la Luftansa
    Paravion.ro imi zice 163 la Luftansa
    Desi din ce imi dau seama au acelasi booking sistem in spate. Deci ori e o mica problema a algoritmului de cautare ori mai trebuie sa va negociati preturile cu furnizorii

    In rest imi place ca e mai putin incarcat decat concurenta…

  3. Marius spune:

    1. Baza de date cu aeroporturi ar trebui sa fie in limba romana. Exemplu : Roma (Italia).
    2. Data maxima de calatorie in viitor ar trebui limitata undeva la azi +320 de zile. Nu se vor returna rezultate peste aceasta perioada.
    3. Daca nu este bifata optiunea „Data Exacta” cautarea ar trebui facuta cu optiunea de +/-3 zile activata.
    4. Ar fi bine daca ati adauga si modulul de low cost la sistemul Epower.
    5. „Adauga hotel” si „adauga masina” nu sunt functionale in acest moment.
    6. Pe pagina „detalii zbor” va recomand sa renuntati la butoanele „anuleaza serviciul ales” si „modifica”.
    7. Ar trebui scoaza zona „tipul livrarii” avand in vedere ca bilet electronic este cam singura varianta.
    8. Ar fi bine sa afisati si informatiile pentru facturare in cazul persoanelor fizice nu doar pentru companii.
    9. Pe pagina de finalizare a rezervarii exista notificarea „Campurile marcate cu * sunt obligatorii” dar nu este niciun camp marcat astfel.

    Ma opresc aici sunt deja destul de multe…
    Succes!

  4. – ar trebui in calendarul doi sa fie dezactivate datele dinainte de data selectata in calendarul unu, nu poti cauta cu intoarcere in trecut, nu?
    – ar trebui cursor pointer pe iconitele de calendar,
    – ar trebui sa pastreze datele cand te intorci pe homepage, poate vrei sa schimbi doar intoarcerea, sau destinatia

    in alta ordine de idei, are ceva in plus fata de paravion, amadeus, sau skyscanner? sunt o goaza de astfel de interfete la serverele amadeus care nu difera prin nimic si intorc aceleasi rezultate… meh.

  5. andreea spune:

    Flaps.ro face parte din Mediafax Group?

  6. orlando spune:

    wow, ce de feedback, multumim

    Andreea, da, face parte din Mediafax Group

  7. Frumos designul, curat si aerisit. In schimb cand vreau sa selectez destinatia daca aleg tara de sosire Franta, imi apare in box Czech Republic si nu pot selecta orasul de destinatie si aeroportul.

  8. Secara spune:

    Cateva observatii:

    FLOW/UX:

    a. La o cautare (Bucuresti -> Auckland), lasand datele din dreapta, cele IMPLICITE (inclusiv pretul de 1.500 euro), rezultatul cautarii imi zice ca n-a gasit nimic. Nimic rau pana aici. Insa cand ma indeamna sa refac cautarea, in caseta din dreapta, din pagina cu rezultatele cautarii, pretul nu imi mai apare, deci nu il pot modifica. Asa ca – din acest ecran – niciodata nu pot lua un bilet catre o destinatie mai exotica.

    b. OK, gasesc niste zboruri afisate in rezultatele cautarii, insa cand fac mouseover peste detaliile zborurilor (conexiuni, aeroporturi), cursorul imi indica ca ar fi un text clickabil – ceea ce nu e adevarat. Derutant, dar usor de rezolvat din css.

    c. nu mi se arata, in rezultatele cautarii ca procesul prin care trebuie sa trec, e unul format din mai multi pasi… Adica acuma sunt in pasul 1 (dupa cautare) si imi sunt afisate zborurile pe care le pot alege. Sa imi zica clar „Pasul 1: Alege zborul preferat”

    d. Mai neplacut este ca la caseta de faceted search din stanga, la sectiunea companii aeriene, nu sunt trecute decat doua (iar mie mi-a aparut pe prima pozitie, in rezultatele din dreapta o companie – Austrian Airlines ce NU era printre companiile din faceted search) – e cel putin derutant.

    e. Probabil ar fi trebuit sa incep cu aceasta observatie, care e cea mai dureroasa. In lista de zboruri gasite trebuie sa ma chinui sa aflu ce trebuie sa fac… adica sa apas un buton denumit „Selecteaza” buton ce e foarte sters si complet nediferentiat in raport cu un alt buton de zeci de ori mai putin important – „Reguli tarif”. Nu prea inteleg de ce acest buton nu e pus chiar langa pretul total.

    COMM:

    a. ar fi fost dragut un tag-line – explicit – de genul flaps.ro – comparati, apoi zburati

    b. la „cum platesc” – e cam aiurea sa ai doua sectiuni diferite („plata in lei / euro” separata de „plata prin card”… e derutant sa amesteci mijlocul de plata cu moeda in care se face plata). Presupun ca totusi textele vor mai fi periate – au cam fost puse in graba…

    c. la „cum primesc biletele?” raspunsul nu e evident („R: biletele de avion sunt in prezent electronice”) in loc sa fie mult mai clar – vei primi biletele in format electronic, pe e-mail

    d. la „intrebari frecvente” mi se zice de masini si hoteluri … poate nu in aceasta versiune beta. Lipsesc link-uri cu duiumul si la paragraful 4, terminologia „Check My Trip” e inconsistenta… ma opresc aici

    e. abonarea la newsletter nu-mi da nici un motiv pentru care as face-o… adica aboneaza-te la newsletter ca sa nu ratezi nici o oferta speciala, etc. Ar fi frumos (poate chiar mai de valoare decat colectarea numelui) sa se capteze orasul de unde prefera omu’ sa plece… Chiar si mai mult, ati putea sa puneti (pana site-ul va avea alte reclame externe) o caseta de acest gen cu orasul gata completat de genul „Creaza o alerta de pret – dus-intors Bucuresti Auckland -> Va rugam introduceti adresa de e-mail -> Salveaza alerta” chiar in ecranul de buffer, dintre cautare si afisare rezultate cautari, acolo unde apare acum „Va rugam sa asteptati, cautam acum printre mii de zboruri” (evident cu mentiunea daca isi pune e-mailul, nu va fi spamat si nici procesul curent de cautare al zborurilor nu va fi afectat)

    f. e OK ca apare numarul telefonic de contact, insa ar fi fost mai bine sa imi zica si intervalul orar cand cineva va raspunde la telefon

    g. un favicon ar fi dragut, insa comparativ cu altele, e un moft

    h. in „rezultate cautare”, in caseta de faceted search din stanga, textul este „Filtrare rezultate”. E OK pentru un geek, insa mai prietenos ar fi „Arata-mi doar zborurile…”

    i. butonul cel mai important al site-ului „Selecteaza” (zborul), ar putea avea un copy mai bun, de genul „Rezerva-l”

    j. E bine sa fii exact, insa ce e mult sctrica. Adica nu prea inteleg de ce mi se da pretul nerotunjit. De ce e mai bun EUR 1.863,54 si nu EUR 1.864 (evident, pretul rotunjit ar puta fi scris cu font si mai mare). Chiar si cei mai zgarciti nu cred ca vor obiecta la o diferenta de cativa zeci de eurocenti…

    k. Inteleg ca exista un „Tarif total cu toate taxele” (se putea si „Tarif total cu cateva taxe?”). De ce nu se pune ceva mai simplu de genul „Pret dus-intors” sau – daca vrem sa fim mai exigenti – „Pretul zborului cu taxele inlcuse”. Evident, si mai direct ar fi „Pretul final” sau „Pretul final pentru toti calatorii” (asta doar in cazul in care sunt mai multi)

    Ma opresc aici TGIF… insa mai e mult de carcotit si multe alte pagini de luat la sfartecat…

  9. Alex spune:

    ipad app

  10. […] rezerv?ri online din România (via), la un an (2009) de la lasare sa (2008), dar ?tiu sigur c? a fost preluat de c?tre Mediafax Group, ceea ce ne duce cu gândul c? ?i-a f?cut loc, cel pu?in, c?tre […]

  11. […] Saptamana aceasta, Mediafax Group incepe promovarea flaps.ro, un site de rezervari de bilete de avion anuntat vineri, printr-un comunicat de presa si un articol pe blogul lui Orlando Nicoara. Aflandu-se intr-o stare beta, orice feedback este binevenit aici. […]

  12. d3lict spune:

    Nu v-ati saturat toti sa aveti amadeus Epower? Si flaps, si concurenta lui flaps .. same package… different ribbons

  13. Pato Basil spune:

    succes cu proiectul

  14. Alex Lapusan spune:

    d3lict : Amadeus ePower este un produs foarte bun pentru inceput (usor de folosit si accesibil), si asa investitia in realizare si mai ales promovare pe acest segment este consistenta (mai ales daca faci un site complet de rezervari).
    Pe final iti propun sa ai putintica rabdare, noi rezolvam si cererile anonime :)

  15. Dragos spune:

    Ar merge o varianta de mobil si o aplicatie custom de iPad/android tablet, asa sa aiba ceva in plus :D

Raspunde-i lui Dragos