CEO-ul Vodafone: 80% din publicitatea online trece printr-o palnie

Ieri, Vittorio Colao, CEO-ul Vodafone, unul dintre cei mai mari operatori telecom, a atras atentia autoritarilor asupra faptului ca  „80% of the advertising online goes down one funnel„.  Desi in declaratie nu este pomenit Google referirea este evidenta, fiind un prim semnal public despre tensiunile care au aparut intre Google si operatorii telecom. De citit articolul din WSJ pe subiect.

p.s. promit ca e ultimul articol despre Google pe luna februarie :)

4 Comentarii
  1. adrian spune:

    ii si lovesti, tu, tare p’astia de la google … cred ca le-au scazut actiunile cu 10 % – 20 % !!

  2. orlando spune:

    adrian,

    era vorba sa nu va plictisesc pe voi

  3. Afirmatia CEO-ul Vodafone mi se pare putin lipsita de consistenta. Ar fi trebuit sa specifice ca este vorba de Search Advertising si nu despre tot ceea ce inseamna advertising online. Cota pe search advertising este in stransa legatura cu relevanta rezultatelor din search.

    De fapt, omul acuza Google de performanta si eficienta in search. O astfel de afirmatie denota ca operatorii incep sa se sperie de viitoare intrare a Google pe zona de VOIP, sau chiar mai adanc in Telecom. Ceea ce este o alta discutie si unde cam toata lumea este reticienta in fata unor astfel de monoliti ce matura tot atunci cand se decid sa intre si pe alte piete.

  4. Bogdan spune:

    http://fffff.at/ :) ca s?-i mai anim?m pu?in pe cei de la google

Lasa un comentariu