25% scaderea din online pe S1

Piata de publicitate online a scazut cu 25% in primul semestru din 2009 fata de perioada similara a anului trecut, conform studiului „Romanian Online Advertising Study” (ROADS) realizat de IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online, in parteneriat cu PricewaterhouseCoopers Romania (PwC). Detalii in ZF.ro

Personal consider ca au fost playeri care au scazut cu mai mult de 25% si playeri care au crescut sau au fost la acelasi nivel fata de anul trecut.  Bine ca se termina 2009.

4 Comentarii
  1. andreic spune:

    e o scadere mai mica decat in print. stiu publicatii care dau discounturi si de 95%…si vorbesc de unii care conteaza pe piata

  2. teodor spune:

    Atentie la pleonasm „-25% scadere”, din aceasta afirmatie rezulta ca e vorba de o crestere de 25% !

  3. orlando spune:

    corect, thx teodor

  4. anca spune:

    te-ai gandit vreodata ca online-ul ar fi mult mai curat, mai aerisit si mai usor de parcurs fara oameni ca tine, dependenti de banere?

Lasa un comentariu