Google introduce bannere expandabile

la inceput a fost textul … apoi softurile care blocau cookies de la DoubleClick si erau continute de suita Google Software (remember?), apoi a venit achizitia DoubleClick, servirea de bannere third party, iar acum, well, acum au introdus bannere expandabile. Ok, se expandeaza doar la click, ok, expandul e doar la o dimensiune dubla, ok, se poate inchide oricand (ups, asta e in standarde deja).

Cum era reclama de la CEC, „hai ca se poate”? Hai baieti, hai ca se poate, la cum e piata de publicitate asteptam in viitorul apropiat introducerea de floatinguri si interstitiale in AdSense :)

9 Comentarii
  1. […] Orlando scrie pe blogul sau, intr-o nota dulce-amara: “Asteptam in viitorul apropiat introducerea de floatinguri si interstitiale in AdSense“. […]

  2. Vlad B spune:

    Google e in aceeasi oala ca toata lumea si evident incearca sa-si creasca veniturile rapid, inclusiv prin produse/servicii/abordari pe care in trecut nu le-ar fi luat in considerare.

    http://www.businessinsider.com/live-google-ceo-eric-schmidt-at-morgan-stanley-conference-2009-3

  3. Dexter spune:

    Sincer mie mi se pare o initiativa ok. Atat timp cat poti sa filtrezi reclamele expandabile…. de ce nu ar fi ok?
    Interesant… insa este faptul ca ele sunt expandabile doar la click ceea ce ii pune mult peste toate agentiile de publicitate care la un simplu mouse over iti deschide ditamai bannerul.

    Si pana la urma urmei cine nu doreste afisarea de acest timp de reclame poate sa le opreasca…. ceea ce e ok….

  4. […] shefu Orlando ne anunta ca Google a introdus bannerele expandabile si ca tot Google, negociaza o alianta cu Universal Music, astfel incat ar putea prelua […]

  5. Razvan Roman spune:

    In ochii mei e un pas inainte pentru Google sa faca teste si sa incerce sa intre pe substantiala piata de rich media din US.
    In plus, clickul nu se inregistreaza cand dai expand si vezi continutul, si cand dai click pentru a vizita site-ul, ceea ce e o dovada de intentii bune.

    Nu vad ce e rau in decizia asta, poti elabora putin?

  6. parvan spune:

    e clar ca n-au avut reprezentanti la DMF-ul bucurestean de sapt trecuta :D

  7. orlando spune:

    Razvan,

    nu e nimic rau, e o decizie corecta de business pt momentul in care ne aflam si pt ceea ce vrea Google sa faca, eram ironic la faptul ca acum cativa ani recomandau softuri de stergere cookies si erau convinsi ca reclamele display sunt „bad” iar azi introduc aceste formate dupa ce au cumparat cel mai mare furnizor de tehnologie pt reclamele display.

  8. Mihai spune:

    wow … daca e asas atunci astept cu nerabdare interstitiale in AdSense.
    pe criza aste ce nu fac companiile sa se salveze

  9. […] servicii de adserver din lume, DoubleClick, a inceput sa vanda bannere, a inceput sa vanda bannere expandabile, a inceput sa vanda video pe YoutTube si face miliarde de dolari anual din toate astea. Adica din […]