case de vanzare avem. noi, finalizate.

Later update: pare ca functioneaza, MDC anunta 3 vanzari de apartamente

pt ca tot vorbeste Vivi de criza, eficienta si publicitatea online de la noi, MediaPro Interactiv s-a parteneriat, alaturi de Creditzone si Standout, cu Magazinuldecase.ro in proiectul „O casa pe zi„. Pe scurt e vorba de 30 de apartamente noi, finalizate, de 2 si 3 camere, in proiectul Rose Garden (Colentina) cu preturi intre 103,000 si 167,000 euro (tva inclus). Discountul oferit este de 10% iar MPI va promova acest proiect deoarece suntem extrem de interesati in a dovedi eficienta online-ului mai ales in momente de criza. Sper ca impreuna cu partenerii nostri din acest proiect sa putem scoate la finalul campaniei un studiu de caz care sa dovedeasca acest lucru.

25 Comentarii
  1. sandossu spune:

    Un proiect interesant, sunt curios daca reusiti.

  2. Dragos Manac spune:

    Am vrut sa cumpar un apartament acolo. Problema e pretul. Incepe de <100k si ajunge la 165k. Pretul minuscul e doar ptr. apartamentele de la parter. Un etaj mai sus? Adaugi 20-30k eur. Suprafata publicitizata este cea construita, cea utila fiind undeva la 65-70%. Cred ca includeau si locul de parcare in suprafata cumparata. Pentru o garsoniera extinsa la vreo 40mp utili si loc de parcare ajungeai sa platesti 125k. No thanks. Plus, accesul in zona aia e ciudat, toata lumea iesind printr-o straduta in Colentina. Sunt curios cum o sa arate dimineata si seara straduta respectiva. Overall, suna frumos, dar luat la boabe marunte nu mai e atat de frumos. Am pierdut o gramada de timp cu intalniri si planificari. Oricum, succes ca si proiect, e foarte interesant.

  3. Jan spune:

    167k? :) va sfatuiesc sa va mutati in alte orase mai mici, mai curate, mai civilizate… doar avem destule. Daca stau sa ma gandesc, am vazut la grand designs pe discovery cum o familie a construit o casa superba in franta (la tara cu aer curat, bio products etc..) pe la 100K.

  4. Matei Malos spune:

    @Dragos, pretul este de obicei principala problema. Dar de data asta pretul este un avantaj:)

    Apartamentele din promotie au acelasi pret indiferent de etaj, acestea fiind situate de la etajul 3 pana la 10.

    Noi promovam suprafetele utile (cuprinse intre 55 si 96m2, inclusiv terasa), cele construite asa este, sunt mai mari: de la 62 mp pana la 112 mp.

    In pret sunt incluse: mobilierul de bucatarie, un loc de parcare si o boxa la subsol.

    Accesul in incinta ansamblului se face momentan doar pe o strada, dar sunt proiectate inca doua intrari laterale + acces pietonal de pe Soseaua Colentina.

  5. Marius spune:

    Oferta este interesanta, ba chiar una buna. Suprafetele nu sunt foarte generoase, dar suficiente totusi. Cei care se asteapta ca o locuinta decenta in Bucuresti sa ajunga la pretul unei masini de clasa medie pot sa emigreze in Franta sau sa se mute in orasele mici. Cat despre zona, este la 10 minute de mers pe jos de Obor, nu este superba, dar privita din perspectiva prin ochii Bucurestiului e ok. Soseaua Colentina are 3 benzi pe sens, asfaltata de curand (se circula destul de bine), mijloace de transport in comun si acces facil catre zona de nord prin soseaua Petricani. Daca sunteti in cautarea unei locuinte in momentul de fata cred ca este una dintre cele mai atractive oferte de pe piata.

  6. Ncu spune:

    Voi aveti impresia ca decizia de cumparare a unui apartament se ia precum decizia de cumparare de detergent in supermarket. Nici masina nu-ti cumperi de azi in 30 de zile si aia e de 10 ori mai ieftina!

  7. Fluture spune:

    Bai, daca tot ati inceput campania asta, va dau si eu o casa, am zis bine, CASA, de 119 m2 utili (P+M), curte de 800 m2, legata la curent electric si la gaze, la Izvorani. Pret: 150.000 EUR (TVA nu se aplica). Platesc 10.000 EUR comision. Astept provincia.

    Va multumesc pentru atentie.

    PS. Orlando, no problem daca stergi reclama asta desantata :-)

  8. orlando spune:

    Ncu,

    daca esti in cautare si-ti place ce vezi + se incadreaza in bugetul pe care-l ai decizia o poti lua pe loc.

    Fluture,

    dai un suc daca o vinzi si donezi cei 10k la o casa de copii.

  9. afialtfel spune:

    Nu prea cred ca se pot vinde 30 de apartamente in 30 de zile, in perioada de stagnare a pietei si in perioada sarbatorilor. Cei din clasa de mijloc ce isi doresc un apartament vor astepta sa vada ce decizii va lua BNR cu privirile la noile reglementari de creditare (la 3 luni dupa intrarea lor in vigoare) – deci prin ianuarie 2009 – daca nu ma insel. Cu o luna inainte de sarbatorile de iarna nu cred ca se mai gandeste cineva la asta, nu cred ca e dispus sa riste cu un credit acum – cred ca planurile sunt de genul „unde voi petrece”….etc. Daca se vand 5 e o mare realizare. O oferta tentanta poate ar fi fost la o suma de 60-70k euro. Bucataria aceea mi se pare o gluma buna si nu inteleg de ce dezvoltatorii imobiliari aleg aceste variante de bucatarii.

  10. Kikiricky spune:

    De mult n-am mai ras asa bine. Tare oferta!
    Facem pariu ca dupa terminarea acestei mega-oferte, o sa urmeze alta cu 20% discount? Poate nu neaparat in Colentina.

    In Romania, orice ieftinire din diverse motive (sa zicem criza economica de ex) se cheama discount si super oferta.

    Astept mega-oferta din februarie-martie :) :)
    Poate vedem si o executare a ipotecii la vreun dezvoltator pana atunci … Asta asa …. de bau bau … sa vezi atunci mega-oferte

  11. Matei Malos spune:

    @afialtfel, multi cumparatori sunt in asteptare si au sanse sa cumpere mai scump dupa ce lucrurile se vor fi intamplat deja. Se inchid bancile? Ca businessul lor ramane vanzarea de bani..

    @Kikiricky – daca nu stai pe un munte de cash, falimentele dezvoltatorilor nu prea ajuta pe nimeni.

    @Fluture, nu incerci mai bine un serviciu de vanzare directa catre particulari? Si economisesti comisionul sau il scazi din pretul cerut cumparatorului:)

    In momentul de fata, avem primele trei apartamente deja rezervate. Asteptam, in continuare, sa vedem ce se petrece cu criza..

  12. Fluture spune:

    Matei, pai vreau si eu promovare ca asta, cu sprijinul MPI :-) Sa-mi demonstrati ca functioneaza si dupa aia vin numai la voi. Uite, voi imi promovati casa, eu o vand, va platesc ce am de platit, si restul pana la 10.000 EUR ii dau la o casa de copii, cum zicea Orlando. Facem?

  13. geea spune:

    Interesanta campania, astept cu interes studiul de caz.

    O curiozitate: cum de a fost ales pt campanie un site de anunturi imobiliare orientat pe SH-uri si nu un site specializat pe oferte de locuinte noi? Criteriul decisiv a fost traficul ?

    Multumesc.

  14. orlando spune:

    geea,

    MDC sustine aceasta campanie financiar, iar noi ne implicam in gasirea celor mai bune modalitati de a marketa aceasta oferta in fata userilor nostri.

  15. AstaE spune:

    @geea, pentru Orlando mai exista si varianta unei campanii alaturi de sit-uri deja consacrate in segmentul imobiliar. Din pacate cu NCH e greu de reinodat relatii. :-)

    @matei: de ce crezi ca cea mai buna forma de promovare a produselor voastre este denigrarea intermediarilor? Argumente de genul „… bine un serviciu de vanzare directa catre particulari? Si economisesti comisionul sau il scazi din pretul cerut cumparatorului:)” sunt bune in campanie electorala.

  16. geea spune:

    @AstaE, daca MDC a sustinut financiar campania, atunci ar fi greu de crezut ca ar fi vrut sa o desfasoare pe site-ul principalului concurent, imobiliare.ro (banuiesc ca la asta te refereai cand ai amintit de NCH :). Daca am inteles bine din raspunsul lui Orlando, este o campanie pentru a-si demonstra MDC eficienta, nu neaparat pentru a demonstra eficienta online-ului in general (desi nici o astfel de idee n-ar fi rea).

    Cat despre ce a zis Matei, nu mi s-a parut a fi o denigrare a intermediarilor, ci doar sublinierea criteriului prin care vor sa se diferentieze.

  17. AstaE spune:

    Daca MDC este un simplu client pentru MPI atunci nimic ciudat. Daca vorbim de un parteneriat (ceea ce implica mai mult decat o relatie client/furnizor), ma intrebam de ce nu a ales MPI un site mult mai bine cotat si mai relevant decat MDC. Da, la imobiliare.ro ma refeream.

  18. Bogdan spune:

    Din ce punct de vedere e mai bine cotat? Nr de vizitatori?
    Asta s-a dovedit irelevant in comparatie cu alte statistici legate de eficienta transformarii in vanzari.

    In cazul nostru am avut 0 rezultate pe imobiliare.ro dand mult mai multi bani decat am dat pe campaniile derulate pe http://www.blocuri.com sau http://www.rezidential.net cu acestea din urma avand aproape o treime din vanzarile proiectului. Verificati ce trafic au cele doua siteuri. Si totusi vand excelent.

    Poate ca si in acest caz MDC e un site mai potrivit…

  19. AstaE spune:

    Bogdan, mai intreaba-ti colegii din breasla si ai sa vezi ca imobiliare.ro aduce un feedback bun. Nu e singurul bun, dar nu vreau sa mai dau si alte nume.

    Referindu-ma strict la MDC:
    – numarul de oferte prezentate este de ordinul miilor, pe cand la cei de la NCH ai cateva sute de mii. Chiar daca o oferta nu este prezentata in mod unic, diferenta tot se pastreaza in mod evident. Tu unde ti-ai face cumparaturile, in mall sau la magazinul din colt? (daca ambele ar fi la fel de apropiate
    – daca punem ca in tara sunt vreo 3000 de agentii care au o medie de vreo 5-10 agenti, gandeste-te ce public are MDC. Traficul lor este facut in mare parte de agenti care vor sa mai vaneze clienti, proprietarii care au case deja publicate, iar restul sunt clienti.

    Este remarcabila implicarea greilor din online intr-un poriect imobiliar. Ma surprinde cata credibilitate dau acestia unor comunicate „electorale”, de genul: „s-au vad 3 apartamente intr-o zi”.

  20. Bogdan spune:

    Pai nici n-am zis ca imobiliare.ro este un site prost. Am spus ca pe un caz particular a produs rezultate nule. Si aici e vorba de un caz particular, unde poate MDC este mult mai potrivit.

    N-am mai inteles referirea stricta la MDC insa :) Statistica aia are vreo sursa ? Ma refer la cea legata de agentii care urmaresc site-ul. Nu de alta dar pe baza unei observatii facute intamplator, cand am vazut un caz de agent2 sunand pe agent1, cel din urma avand un anunt si cel de la inceput avand un client pentru anuntul ala pot emite si eu ipoteza ca imobiliare.ro sufera de vizitatori din randul acelorasi 3000 de agentii.

  21. AstaE spune:

    Bogdan, nu cunosc detalii despre proiectul tau. Merg pe mana ta. Apropo, de ce nu l-ai promovat in mdc? ;-)

    Prima observatie din ce ziceam mai sus o poti vedea prin simpla navigare in cele doua sit-uri.

    A doua: intreaba si tu un agent imobiliar, ce face in mod frecvent. Merge pe mana unui alt agent sau cauta ca disperatul contacte direct la particulari. Eu am facut-o.

    Apropo de asta, m-am uitat pe trafic.ro si mi-a sarit in ochi raportul vizitatori/vizite de la sectiunea imobiliare. Majoritatea sit-urilor au cam 10-20% mai multi vizitatori decat vizite. mdc trece de 250%.

  22. AstaE spune:

    A, si inca ceva:

    S-a alaturat acestui proiect si ZOSO. Doar ca luat de valul promovarii a fost ceva mai entuziasmat decat Orlando. Din pacate i-am pus o intrebare, iar reactia lui de profesionist a fost sa stearga comentariul. Poate imi raspundeti voi.

    Cat de BEEP trebuie sa fie cel care crede sirul povestii relatate de MDC:

    – au fost odata 3 investitori, care au mers la dezvoltator decisi sa cumpere, insa negocierile cu acesta s-au blocat. Dezvoltatorul nu a lasat la pret;
    – investitorii au plecat suparati acasa si s-au decis sa astepte scaderea pretului
    – au venit ce de la mdc si au negociat cu dezvoltatorul, care tocmai daduse vrabia cu cash, si acum s-a decis sa o ia pe cea din magazin
    – in prima zi de la lansarea campaniei mdc/mpi cei trei investitori au aflat de oportunitate si au dat fuga sa prinda oferta.

    Oare oamenii astia chiar stiu cat de greu se decide un cumparator? Sau cred ca e ca la magazinul de carne, unde cumperi la kg.

    Cine crede ca o casa se cumpara intr-o zi, in prima zi chiar? Si asta in Dec 2008. Dar fiindca e 1 Dec, zi electorala, orice e posibil.

    Gata, ca le-am facut prea multa reclama.

  23. Bogdan spune:

    :) Drept vanzare poate fi interpretata si achitarea taxei de rezervare.
    Proiectul de care vorbeam nu a fost promovat in MDC fiindca nu era un site orientat pe segmentul de constructii noi.
    Pe imobiliare.ro a jucat un rol important modul in care a prezentat Vera H. oferta.

    Hai ca nu vreau sa para ca arunc cu noroi in imobiliare.ro care e pana la urma lider ca trafic.

    Cred totusi in puterea site-urilor de nisa pentru ca au vizitatori mai bine targetati si preturi mai bune decat liderii generali. Sunt curios cum vor proceda anul urmator site-urile astea si ma tem de marirea preturilor in conditiile in care concurenta pentru vanzari va deveni mai acerba.

  24. Alex spune:

    @AstaE:
    Scuze pentru interventie, dar uita-te la statisticile acestea http://stat.trafic.ro/stat/rezidentialnet/vizitatori/saptamana/#stat si http://stat.trafic.ro/stat/blocuricom/vizitatori/zi/#stat.
    Parerea mea este ca nr afisari este de cateva ori (3-5x) mai mare decat nr. vizitatori.
    Intr-adevar, nr de afisari = nr vizitatori X 10% in cazul unor pseudo-situri de rezidentiale care au inceput sa apara in ultimul an. Dar companiile din imobiliare au acum destula experienta (v. cazul lui Bogdan) sa faca deosebirea dintre un site serios si unul de 2 lei.

  25. AstaE spune:

    @Alex, nu vorbeam nimic de raportul vizitatori/afisari. Eu ma refeream la vizite versus vizitatori. Nu e nevoie sa compari cu sit-uri de 2 lei. Ia-le pe cele din top10.

Lasa un comentariu