doua din publicitatea online

– Iulian Comanescu i-a luat un ymterviu Magdei Zander de la Boom care face o afirmatie interesanta despre Sport.ro (site-ul), potentialul acestuia fiind de 800,000 – 1.1 mil euro/an. Tinand cont ca GSP.ro a trecut la Boom anul acesta si este (inca) liderul siteurilor de sport/news, prin analogie, inseamna ca GSP va castiga anul acesta din site intre 1 si 1.3 mil euro (aproximativ acelasi numar de afisari dar numar mai mare de unici + pozitia de lider –> loading mai mare). Tinand cont ca Prosport.ro, anul trecut la Boom, a castigat in 2007 de cateva ori mai putin vorbim de o crestere absolut spectaculoasa, mult peste cresterea pietei;

– siteurile Mirabilis Media ies din Arbo si se vor vinde singure sub indrumarea lui Doru Panaitescu in calitatea de consultant. De remarcat si ca Doru si-a mutat unul din siteuri, AfterHours.ro, la Boom parasind Arbomedia.

p.s. intre doua ciolaneli offline Doru isi face timp sa-l traga de urechi dojeneasca pe Gabriel Boaca spunandu-i „asa nu” . Intr-adevar, Doru are dreptate, nici macar Val nu facea asa ceva in trecut cand ataca cu baioneta Netbridge-ul … dar in trecut nu existau bloguri, nu-i asa?

12 Comentarii
  1. Cred ca e mult spus „tras de urechi”. Cred ca era mai mult un apel la calm si la reflectie, nu cred ca e Calin Rotarus vinovat de comportamentul dubios a unor utilizatori hi5 care au luat-o pe aratura, profitand de binefacerile libertatii de exprimare (si imperechere) pe net.

  2. Vlad Stan spune:

    Salut. Doru, tu colaborezi in momentul asta si cu Arbo s cu NBR si cu Mirabilis?

  3. Dragos Roua spune:

    multumesc pentru mentiunea despre Mirabilis, stirea e destul de old, mai bine de o saptamina…

    p.s-ul nu-l comentez, pentru ca nu vad nici un beneficiu in a insista pe greselile altora (in cazul asta, gabi)

    insa prima e interesanta si cred ca Magda are dreptate. cresterile vor fi foarte spectaculoase si plusul pe care acum e greu sa-l identifici in portofelul agentiilor va veni din reorientari de bugete din offline catre online. cel putin asta e „trendul” pe care l-am prins in saptamina care a trecut si in care am inceput sa mai re-cimentam relatiile cu agentiile + clientii directi.

    cu alte cuvinte, vor fi surprinzator de multi bani in online anul asta (sa nu mai vorbim de faptul ca e an electoral si ca alegerile locale sunt la mai putin de 3 luni)…

  4. orlando spune:

    asa e Dragos, stirea despre Mirabilis are ceva vechime, insa cred ca este destul de importanta

    referitor la piata, oricat de multi bani ar fi nu ajung pt toata lumea. si semnalele mele din piata sunt similare, vor fi bani in online anul acesta insa si pretentiile au devenit din ce in ce mai mari, iar daca doua siteuri, ambele de sport, castiga 2.5 mil euro anul asta (adica peste 15%) inseamna ca restul de cateva sute se vor bate pe diferenta de 12-13 mil euro.

    cineva imi spunea ieri ca toata lumea vrea de 2-3 ori mai mult „pt ca s-au dezvoltat si au crescut” fara sa tina cont ca si ceilalti playeri s-au dezvoltat si au crescut poate mai mult. ce va fi? vom vedea at the end of the day, adica in decembrie cand vom trage linie si vom numara. previziunea mea este ca anul acesta cel putin un player important va cadea

  5. parvan spune:

    cel putin? @-)

    sper sa ai o definitie mai larga pt „player important” ca … altfel … previziunea asta e tare sumbra.

  6. Dragos Roua spune:

    Asta mi-aduce aminte de Golden Click :-) Mai tii minte cata ordine facea in piata Golden Click acum cativa ani?… Pe mine la asta m-a dus gandul cand ai spus „player important”…

    Si da, probabil vor disparea playeri, se vor absorbi unii pe altii, that’s the name of the game, pina la urma…

  7. orlando spune:

    cum sa nu tin minte? :)
    au cazut de sus, au cazut frumos

    da Cristi, ma refer la playeri importanti, playeri care conteaza pe .ro, iar cand spun „va cadea” ma refer si la ce spune Dragos mai sus, achizitii, fuziuni etc.

  8. parvan spune:

    aha … deci la „a cadea” era mai putin drastic decat l-am citit eu :) .

    Achizitii, fuziuni, scindari … sunt doar … forme…. care pana la urma inseamna „dinamica” :)

  9. @orlando
    Hmm, sa fie oare Arbo Interactiv player-ul care va cadea ? Ai zis din playerii mari: Arbo, Boom si Adevolution. Hai sa punem si MPI aici. Restul sunt prea mici. Boom nu vad de ce ar cadea, Adevolution e pe VAL, MPI, nici atat => Arbo ?!

  10. orlando spune:

    Catalin,

    prin player nu inteleg numai regiile, e vorba de entitati care sunt cunoscute in online, regii, publisheri online, playerii de servicii gen Neogen etc.

    nu comentez situatia de la Arbo, am salutat initiativa de a-i da lui Calin fraiele si a deveni entitate separata, e un player important iar Calin stie ce face. Din punctul meu de vedere sper sa nu clacheze nimeni si sa ma insel insa din ce vad acum pe piata …

  11. Salut Vlad. Sunt consultant pentru Mirabilis si pentru alti publisheri, am un site pe care mi-l vinde Boom si inca doua mult mai mici pe care mi le vinde Arbo. Vezi vreun conflict de interese aici?
    Si mai am si alti clienti in zona, daca esti curios:)

  12. […] celor pe care-i vor reprezenta regasim siteurile publisherului online Mirabilis Media, cel care decisese , acum o luna, parasind o regie, Arbomedia, ca se va vinde singur sub indrumarea lui Doru […]

Lasa un comentariu