Mediapro Interactiv vinde site-urile Neogen

incepand de maine, 1 februarie, timp de 1 an Mediapro Interactiv va vinde in exclusivitate spatiul de pe homepage-ul site-urilor Neogen adica Bestjobs.ro, Neogen.ro, Doizece.ro, Club.ro si Noi2.ro

comunicatul oficial mai jos:

Parteneriat  Neogen – MediaPro Interactiv pentru vanzarea de publicitate online

Bucuresti, 1 februarie 2007

MediaPro Interactiv, divizia de web a trustului MediaPro, si Neogen, portalul numarul 1 in Romania, au semnat un parteneriat prin care MediaPro Interactiv va vinde in exclusivitate spatiile publicitare de pe homepage-urile site-urilor Neogen. Neogen va vinde in continuare spatiile publicitare din interiorul site-urilor sale, prin sistemul automatizat dezvoltat de companie.

Portofoliul exclusivist de 25 de site-uri al companiei MediaPro Interactiv se extinde astfel cu site-urile neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro. Site-urile Neogen au in ansamblu o audienta de 831.000 de vizitatori unici pe zi de-a lungul unei saptamani, conform Trafic.ro. Separat, conform serviciului Monitor al companiei Neogen, Noi2.ro are 316.262 de vizitatori unici pe zi de-a lungul unei saptamani, BestJobs.ro are 300.218,  Neogen.ro are 215.474, Doizece.ro, 154.379, iar Club.ro, 149.533. Parteneriatul a fost incheiat pe durata unui an.

„Prin acest parteneriat, MediaPro Interactiv isi pastreaza si isi intareste promisiunea de a vinde internet premium. Prima pagina acestor site-uri este un spatiu premium care completeaza excelent portofoliul nostru”, a declarat Orlando Nicoara, director general MediaPro Interactiv.

Calin Fusu, director general Neogen, a adaugat: „Avem cel mai vizitat portal din Romania, si pentru partea de brand-advertising am ales un parteneriat cu cel mai mare publisher online din Romania. Complementaritatea dintre firmele noastre va rezulta in noi initiative comune in decursul acestui an.”

9 Comentarii
  1. dim spune:

    Felicitari, Orlando.
    In aces fel cred ca raspunzi cel mai bine acuzelor ce ti s-au adus anul trecut dupa plecarea de la NetBridge. Clar ca au avut de ce sa se teama.
    Ma mira, totusi, exclusivitatea, in conditiile in care pana si site-uri mai mici nu se mai lasa asa usor „duse de val”.
    Aceasta miscare sa fi stat la baza zvonisticii ca „s-a vandut” Neogen?

  2. […] MediaPro Interactive vinde spatiu pe neogen.ro in exclusivitate. […]

  3. robi spune:

    bravos
    si
    la mai multe!

  4. […] Orlando a anuntat pe blogul propriu ca incepand de astazi, timp de 1 an, Mediapro Interactiv va vinde in exclusivitate siteurile din reteaua Neogen. Vivi discuta prezinta si discuta stirea aici. Astfel, cu 61 de siteuri din AdEvolution si alte ~20 siteuri Mediapro (potrivit hartii publicitatii online), omul din spatele acestora, Orlando Nicoara, reuseste sa depaseasca numarul de siteuri din portofoliul firmei de unde a demisionat anul trecut, NetBridge. […]

  5. Stiu pe cineva care isi roade rau unghiile de mai bine de o luna pe problema asta.

  6. Dan spune:

    Cum de-o fi reusit Boom sa ia toata reclama lui Gates? :)

  7. orlando spune:

    nu e boom e arbo

  8. Iann spune:

    Vad pe newsin.ro ca Netbridge (banuiesc Boom) va vinde publicitate pe jurnalul.ro. Nu mai inteleg nimic care clir media care adeveolution, etc

  9. Liviu spune:

    Nu comentez miscarea MediaPro Interactiv insa este de remarcat ca Neogen chiar cu preturile de dumping nu a reusit sa sparga monopulul retelelor de la Bucuresti… ba chiar si-a dat siteurile cu exclusivitate la Orlando!

    Sau prin miscarea asta vor doar sa dovedeasca clientilor ca siteurile Neogen au trafic relevant asa incat agentiile sa-i bage in seama?

    Pana una alta, capacitatea Neogen de a-si valorifica singur siteurile este minima.

Lasa un comentariu