SMI isi ia adserver

Splendid Media Interactive ?i Accipiter au devenit parteneri
BUCURE?TI, 28 august – Splendid Media Interactive a încheiat recent un parteneriat cu Accipiter, companie din domeniul aplica?iilor de gestionare a reclamelor online, pentru a oferi pie?ei de publicitate online solu?ii tehnologice care s? contribuie la eficientizarea campaniilor, se arat? într-un comunicat remis M&A.

      Solu?ia de management al campaniilor oferit? de Splendid Media Interactive permite clien?ilor de publicitate ?i de?in?torilor de site-uri s?-?i maximizeze veniturile, prin targetare, optimizare, ?i o mai eficient? gestionare a campaniilor. În plus, companiile pot folosi noi formate, precum Rich Media ?i Video, care contribuie la ob?inerea unui maxim de poten?ial de la impresiile servite, se arat? în comunicat.

      Reprezentan?ii Splendid Media Interactive spun c? targetarea campaniilor, asistat? de aplica?ia Accipiter, se poate realiza nu numai în func?ie de zonele geografice sau de intervalul orar, ci ?i în func?ie de comportamentul consumatorului sau pe grupuri de control.

      De asemenea, sistemul are capacitatea de a ilustra reac?iile ?i impactul asupra audien?ei, de a genera rapoarte complexe, într-un singur pas ?i în timp real, ?i de a identifica, prin date cuantificabile, site-urile, zonele sau canalele de comunicare cu cele mai bune performan?e.

      “Calculul cât mai exact al indicatorului ROI (return on investment), posibilit??ile de servire cu prioritate, în mod automat, a reclamelor în zonele în care acestea au rezultate bune sau stoparea acestora acolo unde acestea sunt ineficiente, gestionarea facil? a oric?rui format de reclam?, ob?inerea de rezultate mai bune în timp mai scurt reprezint? avantaje pentru orice advertiser”, spune directorul general al Splendid Media Interactive, Eveline Fabritius.

      Lansat? în 1996, Accipiter ofer? tehnologie utilizat? de peste 350 de clien?i din întreaga lume, cu ajutorul s?u fiind servite lunar 50 de miliarde de reclame online. Solu?iile de targetare comportamental? ?i de management al campaniilor de publicitate online sunt utilizate în prezent de publisheri, re?ele media ?i eTailers din întreaga lume.

 

5 Comentarii
  1. Bobo spune:

    Asta este comunicatul de presa? O miscare buna pentru SMZ. A mai auzit cineva de soft-ul asta? Se misca bine?

    Aveau nevoie de un soft pentru a intra pe piata. Succes.

  2. Iulian Toma spune:

    La romani e o vorba: „Cate bordee atea obicee”.

    N-ar fi fost rau sa semneze smi inainte sa semneze Realitatea / The Money Channel, / NewsIn cu NetBridge pe Softure.

    N-are importanta daca lumea se pune de acord pe Softure ori altele. Important este sa se vb aceeasi limba sau ceva asemanator. Pentru majoritatea celor care planifica online cu 3-4 bordee de vanzari online , vorbim , cred, deja alta limba…

  3. StefanM spune:

    In sfarsit apare ceva serios in Romania in domeniul sistemelor de reclame online. Ar fi fost mult mai interesant daca ar fi fost creat de romanii nostri, dar e OK si daca este „importat”. Sa vedem insa despre implementare si functionare. Din descriere / raport / comunicatul de presa suna destul de bine, dar sa vedem daca si in practica e asa. Succes.

  4. orlando spune:

    da, Accipiter este o solutie profesionala iar cei de la SMI aveau nevoie de asa ceva. Probabil ca era mai de efect daca alegeau DoubleClick …

  5. Adina spune:

    Pt Stefan: adserverul de la Softure este foarte bun si e autohton! Asa incat, la acest capitol nu suntem chiar „in urma”.

Lasa un comentariu