noua reclama tv ulpio

am vazut-o azi dimineata pe mtv cred, a mai vazut-o cineva? cu tipul care la final se „antreneaza/exerseaza” pe crema de la biscuiti? mi se pare mie sau e cea mai evidenta reclama cu conotatie sexuala din .ro?

18 Comentarii
  1. adu spune:

    ?i eu am vazut-o ?i am crezut ca nu vad bine. Era în mijlocul serialului „Totul despre sex”, dar s-o difuzezi diminea?a mi se pare un pic cam mult, ?i sunt departe de a fi un pudic…

  2. Mihnea spune:

    Nu stiu daca e chiar cea mai evidenta conotatie sexuala, dar oricum are o conotatie foarte mare. Mie mi s-a parut usor amuzant spotul.

  3. boo spune:

    nu cred ca e cea mai evidenta – remember kandia?

    in schimb e una dintre cele mai jenante reclame, imho. plus ca, dunno, e o problema de tehnica acolo, ce face ala cu biscuitii is definitely not good kissing.

    dar ce stiu eu :)))

  4. orlando spune:

    da, uitasem de kandia … insa acolo era un mix de culoare :)
    c’mon, n-are nici o treaba cu kiss-ul … sau poate ma gandesc eu prea departe. vorba ta, ce stiu eu :)

  5. boo spune:

    eu inteleg din reclama ca tipul le zapaceste pe toate femeile sarutandu-le la o petrecere.

    dupa aia, noi vedem ca el de fapt acasa se antrena cu ulpio.

    of course, m-am prins de chestia asta a doua oara cand am vazut-o. prima data am fost socata si atat :)

  6. orlando spune:

    ma provoci :)

  7. boo spune:

    …sa? :))

    [… sa cauti din nou spotul. no worries, e pe toate canalele cred :)]

  8. radu ionescu spune:

    wow, orlando, nu m-am gandit la ce te-ai gandit pana sa inteleg de fapt la ce te-ai gandit.

    Chiar ma intrebam ce te-a frapat asa de tare.

    ;)

  9. orlando spune:

    radu, chiar credeam ca e ceva „wrong” cu mine :)

  10. Khalis spune:

    oameni buni…kissu ca si kissu…da vorba lui orlando..antrenamentul de la sfarsit ii pentru altceva nu pentru kissing :)..ii o mica discrepanta acolo intre ce face baiatu la inceput si pentru ce se antreneaza..mie nu mi s-a parut reclama prea socanta…nu are motive (mai mult pentru aia care se gandesc la alte chestii ;) )…mie mi se pare oarecum tampita :)…oricat ai vrea…skill-urile de sarutat nu ti le dezvolti pe biscuiti..
    p.s poate am si eu ceva personal cu reclamele de la ulpio..ca nici aia cu baschetul nu m-a incantat (eu fiind jucator inrait de baschet, si cand am vazut grozaviile de acolo, mi-a cam stat inima in loc :P )

  11. engambament spune:

    Nu e cea ma sexoasa…evident „dupa parerea mea”….
    Mi se pare totusi amuzanta.
    Cea mai sexoasa – daca nu de-a dreptul obscena e cea de la iaurturile Brenac…

  12. engambament spune:

    …desi nu e tv, e doar pe outdoor

  13. Bogdan spune:

    Dragilor, nu inteleg de ce sunteti atat de socati, revoltati. Reclamele se adreseaza masei largi de potentiali cumparatori. Iar masa larga de cumparatori se uita la „Vijelie-Osborne” sau la invitatii manelisti de la „Teo”. Asa ca nu m-ar mira daca reclama de la Ulpio e ok pentru ei…

    De fiecare data cand ne socheaza o reclama, ar trebui sa uitam de persoana noastra si sa ne gandim la target-ul real. Zi si eu, ca d’aia sunt comentariile la liber:-)

  14. orlando spune:

    bogdan, ai vazut reclama de care vorbim?

  15. ramona spune:

    m-am uitat putin pe site-ul CNA-ului si am citit „Codul de Reglementare a Continutului Audovizual”..destul de permisiv, te poti strecura usor cu astfel de reclame..Multe chestii generale iar unele aspecte nu prea sunt specificate..
    Am citit insa si un pasaj care mi s-a parut amuzant:
    „Art. 136. – Ilustrarea cu fructe ?i/sau cu por?iuni vegetale nu este permis? decât în cazul în care fructele (sau p?r?i de fruct – suc de fructe, pulp? de fruct) ?i/sau por?iunile vegetale sunt înscrise pe eticheta produsului ?i se reg?sesc în con?inutul s?u în propor?ie de minimum 4%”
    tare sunt curioasa cum se determina/masoara acel 4%:)))

  16. zuza spune:

    asa la o prima incercare, mi-am adus aminte de cateva reclame mai „sexuale” ca asta, ca de exemplu:
    – aia la depozitul de calculatoare parca era, cu tipul care si-o cauta pe sub pat
    – la ziarul Ziarul
    toate niste mizerii, dupa parerea mea ;)

  17. Se pare ca sunt in categoria care m-am gindit din prima la conotatia sexuala amintita de Orlando. Si imi pare atit de lame reclama.
    Sau poate sunt eu defect :)

  18. Rades Dan spune:

    1. O reclama e buna daca vinde.Atat. Reclamele batman-batman-lasher-frate ori fi ele frumoase, hazoase, numai bune de comentat de ‘devoratorii de publicitate’, dar ca sa vanda trebuie sa atinga targetul produsului/serviciului. Reclama de la biscuitii Ulpio cred ca a atins targetul propus mult mai bine decat cele de la teveurile Teletech.

    2. In ziua de azi rareori mai cumperi doar un produs. Se cumpara imaginea. Reclama Ulpio construieste imaginea produsului intr-un mod inteligent, face produsul sa para cool, dorit, popular fara a insista de fapt pe produs.

    3. Cat despre conotatia sexuala, iar se pierde din vedere targetul(adica tinerii cu varsta de pana la 20 de ani – in opinia mea). Pentru tinerii din ziua de azi sexul(luat in sens mai larg) e un subiect de conversatie frecvent.

    4. Reclamele cu tenta sexuala, daca sunt bine facute, au un impact foarte mare. De ex. dintre toate reclamele la Mentos cea care mi-a ramas in minte e aia semiporno iar la Mastercard cea mai geniala reclama e cea cu blowjobul.

Lasa un comentariu