Greu

4. Finally, publishers must take control of their site experiences, and turn down advertising that doesn’t meet their standards for user engagement.

Greu, din trei motive:

1. Inflatie de inventory.

2. Google si Facebook care dau pretul in jos –> publisherii sunt obligati sa compenseze scaderea pretului cu formate agresive care genereaza clickuri, adica volume.

3. Programmaticul care niveleaza oferta si reduce publisherii mari la nivelul pietei.

De aici.

Un comentariu
  1. Secara spune:

    Si la ei nu e asa de „groasa” ca la noi.

    Acum se simte cel mai acut lipsa studiilor de ad effectiveness (pe digital si cross media). Dap, direct response-ul (FB, Google) e OK pentru o campanie de acquisition, insa cat e de bun in cazul unei campanii de (re)branding? Cine poate sustine prin argumente „palpabile” care e cel mai bun canal pentru o campanie de (re)branding? Si la ce folosesc, mai bine zis?

    FB si Google au mutat lupta acolo unde le-a fost cel mai usor de a-si dovedi eficienta (direct response-ul masurabil, in real-time chiar). Acum incep sa atace si zona de ad effectiveness (criticand – normal – publisherii online… check this out: https://www.thinkwithgoogle.com/research-studies/efficiency-effectiveness-digital-advertising.html). Sweet.

Lasa un comentariu