Creatia digitala din .ro = 35 mil euro in 2014?

Am dat peste un material interesant in Forbes, Topul agen?iilor de publicitate digital? în 2014, care sumarizeaza destul de bine situatia pe 2014 pentru agentiile de creatie digitala din .ro.

Trecand peste faptul ca liderul, Conversion, isi genereaza marea majoritate a veniturilor din media, daca tragem linie observam ca 39 de agentii au rulat anul trecut business de 35,201,401 euro.

Ceea ce nu e rau daca ne gandim ca un numar dublu de publisheri care detin vreo 200-300 de siteuri din .ro se bat pe niste bugete care sunt mai mici cam cu 10-11 milioane de euro. Cu alte cuvinte banii bagati in creatie sunt mai multi decat banii de media care ajung la siteurile din ro (excludem Google/Facebook). O fi bine, o fi rau?

P.S. Da, corect, parte din cei listati lucreaza pentru „afara”, cap de coloana fiind Hogarth Worldwide SRL care deserveste tot grupul WPP de la Bucuresti. Detalii :)

Lasa un comentariu