Tweeturile diminetii

Ambele despre tranzactia de ieri:

3 Comentarii
  1. Cosmin spune:

    A fost un deal defensiv in principal nu de diversificare pt fb.

  2. Secara spune:

    Facebook si Google au si de ce sa se teama de dependenta excesiva de veniturile din reclama, pe termen lung. Un prim motiv ni-l ofera chiar azi amazon-ul: au inceput sa-si ascuta sabia rafinandu-si propriul serviciu de reclame video, principalul scop fiind de muta focus-ul de la a vinde catre a-si asista clientii sa cumpere mai bine decat o fac in prezent. Mai multe detalii aici http://adage.com/article/digital/amazon-launches-video-ad-business-geico/291779/

  3. SP spune:

    sau poate ca in loc sa lanseze pe piata sloturi noi sub denumiri pompoase vezi IAB formats ( care in 6 luni devin traditionale ), ramura big data chiar are si un alt outcome in afara de a scoate rapoarte in xls, pdf, csv, etc si grafice.

Lasa un comentariu