Intrebarea zilei, cat (mai) valoreaza MySpace?

Apropo de postul precedent si de retele sociale, AOL a vandut Bebo, cumparat acum 2 ani cu 850 milioane USD, pe o suma ce se invarte in jurul a 10 milioane USD. Desi a costat mai mult, Bebo are un trafic/numar useri mai mic decat MySpace, MySpace care l-a costat pe Murdoch 580 milioane USD acum 5 ani. Cat o mai valora acum cand Facebook anunta ca a facut 800 milioane USD din advertising anul trecut?

5 Comentarii
  1. Florin spune:

    As exinde intrebarea dupa modelul:
    – MySpace a fost cineva si uite unde a ajuns
    -Twitter a fost un hype dar a luat-o la vale puternic pe curba descendenta

    Intrebarea: Oare o sa vina si declinul FaceBook? As indrazni sa spun ca DA! De ce? Pentru ca generatia Z este caracterizata de lipsa de fidelitate

  2. Arhi spune:

    intrebarea mea de nespecialist: cand ai venituri de 800 si cheltuieli de 790 milioane, inseamna ca esti bine, la un numar de useri de ~500 mil?

  3. orlando spune:

    Arhi, da, esti bine, potentialul de monetizare la 500 mil e mult mai mare. Cat timp cresti, ca useri si in acelasi timp nici nu pierzi bani e bine

  4. Razvan Tirboaca spune:

    Valoreaza cat e dispus cineva sa dea pe el.. daca e dispus. Acum cateva zile le-a mai plecat un director executiv..

    AOL a zis ca daca nu gaseste cumparator pt Bebo – inchide pravalia ca are pierderi de 300mil $ anual sub forma de taxe. Deci s-au bucurat ca au scos si aia 10mil $. Oricum, la capitolul investitii, AOL cred ca e cea mai slab clasata companie.

  5. Pîn? la urm? l-au dat pe Bebo cu $2,5 mln.

    MySpace are norocul c? muzicienii îl consider? ca pe un instrument important de promovare, deci cît se vor reînnoi conturile lor cu piese noi, atîta timp MySpace va avea trafic bun.

Lasa un comentariu