Genial: Google lanseaza AdManager

la o zi dupa ce au primit acordul pt achizitia DoubleClick cei de la Google fac o miscare geniala pentru piata de publicitate online anuntand AdManager, un sistem free de gestionare a spatiilor publicitare de pe site-uri. Chiar daca au dat $3.1 miliarde pe un business, DoubleClick, ce ofera acest gen de servicii contra cost (lider de piata), Google reinventeaza un model de business folosit in anii 1999-2001 de catre playerii mari ai pietei de atunci (Doubleclick, Engage, RealMedia) si anume, tehnologie pt livrare publicitate (AdManager) + vanzarea publicitatii (AdSense). jos palaria!

AdManager permite vanzarea directa de catre site a spatiilor publicitare si, atentie, permite folosirea facila a AdSense-ului pt a acoperi spatiile publicitare nevandute (asa numitele inhouse-uri). V-am spus ca e genial :)

Later update: Via Razvan aici si WSJ

11 Comentarii
  1. Life Tester spune:

    sursa maestre, sursa :p

  2. R?zvan Roman spune:

    Google anunta AdManager, stire mare…

    La scurt timp dupa mailurile ca urmare a aprobarii deal-ului dintre GOOG si Doubleclick, Google face valuri anuntand AdManager, un produs gratuit pentru publisherii mici si mijlocii aflat in beta.
    Se pare ca Google va oferi si un inventar de reclame si…

  3. orlando spune:

    gata, gata :)

  4. Erwin spune:

    Idem Gmail la inceput, se pare ca AdManager e si el pe baza de invitatii.

    Le puteti solicita de aici.

  5. Stas S. spune:

    Se pune intrebarea: Chiar si daca cumpara M$ Y!, va mai avea acelasi rost achizitia cum ar fi avut-o acum luni in urma?

  6. […] Google anunta Google Ad Manager. Detalii la Vivi si la Orlando […]

  7. […] PS: cum ne-am obisnuit, injuratorul si spamistul de serviciu (e nou in partea de blog spam, sa-i dam un pic de atentie) noteaza si el stirea cu un rand copiat din alta parte. […]

  8. […] AdManager lansat in urma cu cateva luni, Google se pregateste sa lanseze AdPlanner, un tool ce va oferi clientilor […]

Lasa un comentariu