cautam oameni
ofer 500 euro celui care ne recomanda programator(i) pe care-i angajam, detalii despre ce cautam aici iar cv-uri sau recomandari pe personala (orlando punct nicoara at gmail punct com). ca sa recapitulam, 500 euro oricui trimite un cv (poate fi chiar si al lui) al unui programator care corespunde profilului cautat de noi si este disponibil sa se angajeze (e de bun simt sa nu-mi trimiteti oameni care cer 5000 euro/luna
) later update: se accepta si exceptii , desigur
.
August 21st, 2007 at 4:26 pm
bonus din prima zi de angajare, nu este necesar sa treaca si perioada de proba?
August 21st, 2007 at 4:28 pm
dureaza o vesnicie sa se incarca pagina spre care linkezi.
ai pus-o pe modemul de la rdsnet acasa?
brr. acum ca a venit in cache se misca mai normal
August 21st, 2007 at 4:35 pm
Mihai,
da, bonus din prima zi daca trece de testele noastre si batem palma
Flirt,
e foarte ciudat ce-mi spui, poate a fost ceva temporat, o sa cercetam
August 21st, 2007 at 5:17 pm
Pentru alt job nu cautati oameni? Vanzari ceva?
August 21st, 2007 at 5:18 pm
O idee geniala de a strange o baza de date “triata” cu cvuri, fara a ne indeparta totusi de la scopul imediat:angajarea catorva programatori – la ce sa mai platim o firma de recrutare sau sa pierdem timp pretios cu interviuri! Recomandarea e sfanta.
Doar ca…, eu unul nu as aplica niciodata in felul acesta (…a se subintelege “de ce?”)
August 21st, 2007 at 5:21 pm
trimite cv Andreea, cautam oameni buni permanent
Catalin, din experienta mea in lucru cu programatorii, si zic eu am ceva experienta, nu (prea) functioneaza recrutarea printr-o firma specializata.
August 21st, 2007 at 7:54 pm
Modalitatea de angajare e mai mişto decât postul oferit, care bănuiesc că nu e rău
August 21st, 2007 at 11:39 pm
Off ce criza de programatori prin Romania…
August 22nd, 2007 at 12:06 am
nu vrei designeri?
)
August 22nd, 2007 at 12:32 am
[...] Bineinteles, se cauta sclavi pe plantatie. Pe HBO revedem Constantine. In rest … cod galben de canicula, deci de maine ne va fi iar rau daca bem bere. … [...]
August 22nd, 2007 at 1:27 am
Eu zic sa angajati si un programator. Arata foarte urat site-ul ala. In afara de subsolul prezent pe toate site-urile marca MPI, nu e nimic atragator. Fonturi, asezare in pagina, logo, reclamele la ziare.
Nu mai combinati engleza cu romana. E un site dedicat unor oameni seriosi. Ex. “echilibrul perfect intre contentul” – suna la fel de bine si continutul, “profesionistii nostri” – hopa, n-ati mancat la pranz si vi s-a facut foame.
Nu sunt specialist dar nu stiu cum “i-ati dat drumu” asa. Ati neglijat aspectul in detrimentul programarii, probabil. Pacat!
E critica constructiva, fara suparare!
August 22nd, 2007 at 1:28 am
Pardon, am gresit in prima fraza. Ma refeream la un grafician.
August 22nd, 2007 at 1:29 am
[...] Orlando are o metoda ingenioasa de recrutare [...]
August 22nd, 2007 at 7:35 am
Ania, Robert
vrem si designeri
Piticu, cred ca ai gresit “plantatia”
August 22nd, 2007 at 9:20 am
daca-mi perimiti, anuntul ala e compus aiurea, pentru ca:
- nu ziceti exact ce-o sa faca, pe mine daca ma intereseaza numai UI design sau arhitectura de aplicatie ma incadrez?
- cereti 2 ani experienta si apoi spuneti “familiar cu aplicatii web tip CMS” sau “cunostinte de SQL”, pai ce dracu sa fi facut in astia 2 ani?
- “implementarea unor solutii tehnice complexe si de actualitate ce exploateaza la maxim posibilitatile mediului online” suna din carti.
- nu mai zic de salariul “confidential” care se practica numai in .ro dein cate am vazut pe job board-uri, acolo se spune clar intre x si y $ / an in functie de skill
August 22nd, 2007 at 9:37 am
[...] Daca se mai indoia cineva de criza de forta de munca din zona IT, o privire aici va lamureste.Noroc ca sistemul de invatamant se perfectioneaza si reformeaza din nou si totul se va rezolva in cativa ani (si anume ultimul va stinge lumina….) [...]
August 22nd, 2007 at 9:40 am
ai dreptate:
- da, iubim UI designerii si cei care fac arhitectura;
- iar ai dreptate;
- inseamna ca citim mult
- salariile sunt peste medie, nu pot sa spun ca salariul este x sau y pt ca difera in functie de cat de bun e omul respectiv
August 22nd, 2007 at 9:40 am
[...] Detalii despre ce se cauta. Detalii despre cei 500 euro. [...]
August 22nd, 2007 at 10:51 am
[...] Mă alătur Joobs în iniţiativa de a-i susţine pe cei de la MediaPRO Interactiv să găsească un programator PHP. [...]
August 22nd, 2007 at 12:31 pm
Orlando, daca tot ai intrat pe piata locurilor de munca, poate ma ajuti si pe mine. Caut poate mai mult decat o slujba, o posibilitate de a acumula experienta, chiar daca nu sunt platit la acelasi nivel; si fiindca sunt din Tg-Mures, poate ma ajuti cu Calin Fatu, daca tot are sediu si aici
mersi
August 22nd, 2007 at 12:36 pm
Bobby, trebuie sa-i dai un miel lui Calin pt ca l-ai botezat Fatu in loc de Fusu
o sa incerc sa-i dau mailul tau lui Calin, daca e interesat te contacteaza el
August 22nd, 2007 at 1:06 pm
k
mersi mult
PS scuze de greseala
i dau si mielu daca e nevoie
August 22nd, 2007 at 1:50 pm
Dar de programatori flash/flex nu aveti nevoie? :p
August 22nd, 2007 at 2:06 pm
trimite cv-ul Mihai
August 22nd, 2007 at 2:27 pm
@ robert: “profesionistii nostri” – sa stii ca “nostri” chiar asa se scrie, cu un singur I
August 22nd, 2007 at 4:13 pm
asta am invatat-o in clasa I…nostri si vostri cu un singur i
August 22nd, 2007 at 9:53 pm
Eu inteleg ca salariul e greu de exprimat pentru ca omul poate fi de la mediu / incepator la foarte bun / foarte avansat. Insa o marja de salariu se poate exprima. E tipic (sper ca nu si aici) romanilor sa nu spuna cat vor ca sa poata sa speculeze o eroare de negociere din partea potentialului angajat.
E cam ca la masinile pe care scrie “De vanzare. Pret negociabil”. Sau doar “De vanzare”. Uitati-va si afara si veti vedea ca dau intervale (chiar largi uneori) dar dau intervale de salariu. Si la ei poate veni o gama larga de candidati si asta nu ii opreste sa dea un interval.
August 22nd, 2007 at 10:25 pm
bobby, contacteaza-ma pe mine
am ceva pt tine
August 22nd, 2007 at 11:04 pm
Oameni din alte orase, dispusi sa se mute la Bucuresti nu acceptati?
August 22nd, 2007 at 11:17 pm
ba da, daca au unde locui
August 22nd, 2007 at 11:31 pm
Oameni buni (sau mai putin buni), ce tot intrebati daca cauta alba sau mai putin alba, din Bucuresti sau Ilfov? Trimiteti cv-ul si vedeti voi. A spus clar ca sunt deschisi pentru oameni buni. Trimite-ti cv-ul! ce vi se poate intampla??
August 23rd, 2007 at 7:22 am
Andrei,
poti trece in cv suma ceruta, nu te opreste nimeni sa faci asta …
August 23rd, 2007 at 11:39 am
[...] Evident m-a bucurat rezultatul obtinut de olimpicii nostri la IOI (International Olympiad of Informatics), nu poate fi decat un aspect pozitiv, ce m-a intristat insa este diferenta intre acest rezultat si situatia pietii de munca IT din Romania de vreo 2-3 ani incoace (situatia de acum doua zile, reflectata in toata blogosfera este doar un ultim exemplu) dar mai ales a scolii romanesti in general. [...]
August 23rd, 2007 at 11:42 am
Si, daca nu va place cv-ul, daca se poate, ne puteti spune de ce?
August 23rd, 2007 at 3:16 pm
[...] Pentru cei interesati: Orlando anuta pe blogul sau ca angajeaza oameni bafta [...]
August 23rd, 2007 at 5:08 pm
Asa e, Orlando, asa am si facut. Insa problema e ca multi angajatori ignora suma ceruta de candidat fie crezand ca merge la cacealma fie spera sa il convinga sa accepte (mult) mai putin. Asa am patit eu oferindu-mi-se 60% in perioada de proba si 65% dupa.
Am pierdut timpul cu o groaza de angajatori neseriosi; o transparenta a angajatorului ne-ar putea ajuta sa ii triem (pe angajatori)
August 23rd, 2007 at 8:38 pm
Andrei,
am angajat oameni deja de pe blog si cred ca ei iti pot confirma sau infirma daca suntem seriosi sau nu
August 24th, 2007 at 7:26 am
Dap, confirm ca Orlando&team sunt seriosi si simpatici
Andrei ceea ce spui tu este si nu este adevarat. Adica depinde de firma si de cine face recrutarea. Crezi ca Orlando apela la metoda asta de recrutare daca vroia “sa speculeze o eroare de negociere”? Atata timp cat suma ceruta este de bun simt, adica in concordanta cu valoarea ta nu cred ca o firma ca MPI ar “spera sa te convinga sa accepti (mult) mai putin”. Si tot legat de seriozitate, cei care au aflat de job de pe acest blog e de presupus ca il citeau de ceva vreme(eu unul il citesc de peste 1 an) si stiau intr-o anumita masura cine e Orlando si ce este MPI.
August 24th, 2007 at 8:53 am
Asa e… am deturnat discutia la nivel general
Nici eu nu cred ca o companie mare ar face tiganii.
August 24th, 2007 at 10:15 pm
Desi suntem ‘la’ Romania totusi nu salariul primeaza mereu, este vorba si de oportunitatile pe care le ai in momentul in care accepti sau esti acceptat pe un post, de acolo poti sa te lansezi, sa iti faci noi relatii. Legat de cei doi ani de experienta, conteaza imens si cred ca este un minim, poti sa ai 2 ani de experienta prin facultate dar sa nu ai nici cea mai vaga idee ce inseamna un job, un dead line, niste etape de executie, si presiunea care apare asupra echipei din care faci parte. Plus ca poti sa ai 2 ani de experienta in care ai facut strict copy/paste fara sa ai habar de arhitectura unei aplicatii, testare (QA), optimizare etc.
Un week-end placut
August 25th, 2007 at 2:36 pm
[...] Am fost uimiti de numarul impresionant de cv-uri trimise si inca triem din ele pentru a determina cei pe care ii vom chema la interviu… Orlando, dupa ce terminam de analizat mormanul cv-urile iti trimitem si tie cateva recomandari… [...]
August 29th, 2007 at 1:16 pm
Sa inteleg ca sunteti in cautarea unei intregi echipe. Mai cautati designeri ?
August 29th, 2007 at 4:41 pm
dap Iulian, trimite cv-ul
August 29th, 2007 at 5:02 pm
Am fost mai demult la un interviu la voi si desi specificasem explicit in CV suma ceruta mi s-a oferit mai putin, asa ca incetati cu aerele de super companie.
Daca erati cu adevarat seriosi speicificati un range pentru suma oferita gen: de la 150 de euro pt incepatori pana la 1000 de euro pentru seniori. Un range destul de mare si va ferea de acuzatiile MAI MULT sau mai putin adevarate.
Dar nu ati preferat metoda asta obscura. “Angajam OM. Salariu negociabial”.
August 29th, 2007 at 5:05 pm
Visitator,
te-ai gandit ca poate nu meritai cat ai trecut in cv?
September 3rd, 2007 at 10:31 am
De ce nu cumparati o firma mai mica, daca e penurie asa mare? Toata lumea se plange, dar unui trust ca Media Pro nu cred ca i-ar fi greu sa bage un ochi prin piata si sa zica “taticu, voi de maine sunteti ai mei”.
Sau te pomenesti ca si aici sunt proprietari de firme care cer milionul de euro?!
September 3rd, 2007 at 2:18 pm
Salut
Eu lucrez in Pitesti ca programator web; pot spune ca am o experienta destul de bogata cu Php, Smarty, Ajax si MySql , dar m-ar interesa doar colaborari pe proiecte.
E cineva interesat?
September 3rd, 2007 at 11:00 pm
Cred ca singura problema cu tipul acesta de recrutare tip “vestu’ salbatic” este aceea ca alimenteaza o de stare de spirit nefasta, complet lipsita de beneficii pe termen lung pentru intreaga industrie web, care incurajeaza pe langa lipsa de profesionalism in programare si cererea unor salarii in neconcordanta cu performantele.
Programatori buni exista in Romania, si nu putini, si nici macar foarte scumpi. E plina Automatica de juniori. Pana la urma o firma mare ar trebui sa prefere sa plateasca cateva mii de euro pe trainingul unui junior decat 500 de euro recompensa pentru trimiterea de cv-uri. De asemenea, cred ca o companie mare, care se bazeaza pe mana de lucru a programatorilor ar trebui sa conduca ample programe de training si de micsorare a fluctuatiei de personal in loc sa trambiteze vizavi de “penuria de programatori” de pe piata.
Cum mai spunea cineva mai sus, gasesti programatori bunicei in firme mult mai mici. Poate mai au de invatat, poate standardele nu sunt intrunite complet, dar exact in aceasta privinta ar trebui sa se distinga companiile mari: recrutare, training, dezvoltare profesionala si personala.
September 5th, 2007 at 3:18 pm
@Nona: Exact asta e problema : Firmele ii vor de-a gata. Nu au rabdare sa ii ia mai de jos si sa ii scolarizeze.
Orlando si altii dau vina pe faza de start-up si faza de dezvoltare a firmei pentru faptul ca nu “isi permit” sa ia juniori si sa-i formeze.
Eu sunt mai sceptic.
September 5th, 2007 at 5:50 pm
[...] Doua lucruri m-au facut sa deschid acest topic, articolul lui Cristi Manafu, “Hr: Cu cat platim un entry level” si comentariile pe care le-a generat + comentariul Nonei de aici. [...]
September 6th, 2007 at 5:12 pm
[...] Pentru ca Orlando a agitat spiritele acum catva timp cu celebrii 500EUR dar si cu postul excelent de ieri, care a nascut controverse (vezi comentariile in posturile de mai sus) si alte multe pareri pro si contra patronilor, angajatilor, salariilor etc. articolul din Capital vine excelent sa completeze imaginea unei piete de munca in IT cam dezechilibrata…… [...]
September 7th, 2007 at 9:45 am
Mai e valabila oferta ?
September 12th, 2007 at 12:53 pm
daca mai e valabil, unde putem trimite cvurile?
September 12th, 2007 at 1:01 pm
este valabila, orlando punct nicoara at gmail punct com
September 18th, 2007 at 11:54 am
500euro?
pai da musiu.. ca o firma de recrutare ia 1500 asta da afacere.
in alta ordine de idei.. nu e o idee noua ce vinzi dumneata.
toate firmele mari ofera bonusul asta pentru un cv bun.
se pare ca se cauta al naibii de mult programatorii..
pacat ca nu va amintiti la 6 luni sa mariti salariu.
September 18th, 2007 at 12:51 pm
de ce nu zici : orlando “dot” nicoara..
sau orlando punctt nicoara “al”…?
December 10th, 2007 at 12:33 pm
Ziua buna. Mai cautati oameni php-isti?
April 9th, 2008 at 12:08 pm
ma intreb ce cifra are firma aceea de da 500 de euro pt fiecare CV sa punem o medie de 40 de CV. tot vin 20000 iar in romania sunt prea ptine firme care sa arunce atatia bani pe fereasta.Singurle capabile ar fi Google Romania,Ubisoft Romania si in cel mai rau caz SoftWin dar decat prima o stiu pe profil de Web Design … RNC e inca de stat deci nu prea cred ca statul asigura atatia bani … oricum cu 1000 de euro salariu si 500 de euro la intrare as intra si eu
Al vostru Copaci Liviu seful departamentului IT Mentchim S.A